Afdwalen waar naartoe?
Naar een discussie over voorwaarden, niet over de termijn waar ik het over had.
Ik wil alleen maar jouw ongenuanceerde opmerking corrigeren.
Niet ongenuanceerd, gewoon een feit, is dus ook niet te corrigeren.
Dat klopt gewoon niet. Nogmaals, het lijkt dan net alsof BCC meer doet dan de concurrentie.
Heb ik reeds toegelicht.
Wellicht een beetje flauw, maar om het e.e.a. duidelijker te maken: Jij zegt hier eigenlijk dat de BCC óók 2 jaar garantie geeft op bijvoorbeeld gewone duracell batterijen.
Niet een beetje maar heel erg. En inderdaad, ook op Duracell batterijen zal garantie gegeven worden. Uit deze opmerking blijkt dat je toch niet zoveel over garantie weet als je zelf denkt.
Dat kun je alleen maar zeggen als je zelf bij de BCC werkt
Regelrechte onzin, onderbouw die stelling eens.
En ik zet vervolgens weer 'recht' dat dat niet waar is.
Welles nietus wellus nietus
In tegenstelling tot jou onderbouwd met bewijs d.m.v. 2 url's.
Je zegt iets te onderbouwen maar doet dat totaal niet. Je onderbouwt namelijk alleen iets over voorwaarden, aangezien je daar geen stelling over genomen hebt (we hadden het over een termijn) is het dus geen onderbouwing.
Als die voorbeelden (het waren de 2 meest recente topics over de BCC op Trosradar) jou niet bevallen zoek ik er nog wel een paar op. Je zegt het maar.
Als jij daar gelukkig van wordt moet je dat zeker doen. Van mij hoeft het niet, ik heb al gezegd dat ik geen discussie ga voeren over voorwaarden zoals dode pixels.
Nee hoor, hoe kom je daar nu bij. Ik geef alleen maar aan dat er ook bij BCC wel eens problemen zijn m.b.t. garantie.
Heb ik nooit ontkend en sterker nog, uiteraard zijn die problemen er. Die vind je overal, elke winkel en ieder merk zul je terug vinden in dit forum.
Jij zei tenslotte dat de BCC altijd 2 jaar garantie geeft. Je zei dat zonder enig voorbehoud. Als de BCC echt standaard 2 jaar garantie zou geven, is het niet relevant van welke fabrikant de TV afkomt en wat het beleid van die fabrikant is m.b.t. dode pixels...
Ik zei dat BCC minimaal 2 jaar garantie geeft. Ik had het duidelijk over de termijn, of verwacht je werkelijk dat ik alle voorwaarden erbij had moeten vermelden ? Je mag je TV niet laten vallen, giet er geen water in, zet 'm niet onder hoogspanning.....heb je nog even ???? Nou, ik niet vriend.