LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plasma TV van merk HPC

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
snooze

Plasma TV van merk HPC

Ongelezen bericht door snooze »

Wie heeft ervaring met een plasma TV van het merk HPC? Volgens de verkoper is het gelijk aan Samsung, maar dan VEEL goedkoper. Op het internet is weinig te vinden over dit merk.

Sjors_B

Re: Plasma TV van merk HPC

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Wordt ook verkocht bij TellSell, en dan zegt mij dit genoeg. TellSell verkoopt alleen maar troep!
Dat er een Samsung panel in verwerkt is wil niet zeggen dat de rest van het apparaat goed is. In meerdere website's word geschreeuwd dat er een samsung panel in zit voor de rest ziet het er rommelig en snel in elkaar gezet uit.

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Vaak oude panelen met idem techniek, laten staan want voor service kun je nergens terecht. Doorsparen voor een echt merk is mijn advies.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Samsung is an sich al een goedkoop merk (met redelijke kwaliteit), ik zou geen B-merk nemen wat gebruikt maakt van hun onderdelen.

De beeldbuis, LCD panel of plasmabak in een toestel gaat namelijk het minst snel stuk, het is de electronica die erachter zit. En die is bij b-merken van slechte kwaliteit.

NIET DOEN.

snooze

Ongelezen bericht door snooze »

Beste mensen, bedankt voor jullie reacties. Naar aanleiding daarvan heb ik besloten dit merk toch maar niet te nemen en maar door te sparen voor een bekend merk.

Gesloten