LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Printbreuk TV

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
sezofala

Printbreuk TV

Ongelezen bericht door sezofala »

Wie kan mij vertellen wat een printbreuk is en waardoor zoiets veroorzaakt kan worden?

(Philips breedbeeld - defect - zou printbreuk zijn.....?)

inxsnl

Re: Printbreuk TV

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hoi

De printbreuken die ik ben tegen gekomen waren of van gevallen tv`s.
Of bij tv`s waar het chassis niet goed ondersteund was en dan ging doorzakken.
1 keer ben ik een breuk tegen gekomen omdat een persoon de tv vast wilde zetten middels een schtoef door de tafel heen .

vrgr Tim

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hans weet er vast ook nog wel wat te melden

gr Tim

sezofala

Ongelezen bericht door sezofala »

Als de TV zo hard gevallen zou zijn dat de printplaat is gebroken, zou dat aan de buitenkant zichtbaar moeten zijn toch?

Winkelier zegt iig dat ie gevallen is oid.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Als een TV tijdens het eerste vervoer in de doos hard is neergezet, of gevallen, dan ontstaat meestal naast de lijntrafo een haarscheur welke niet zichtbaar is. Het kan soms enige tijd duren zonder dat men er iets van merkt. Door het gebruik en het werken van het materiaal door temperatuurs verschillen kan dan ineens een onderbreking ontstaan, waardoor het toestel niet meer werkt. Aan de buitenkant hoeft dus geen beschadiging zichtbaar te zijn en kan de reparateur constateren dat het toestel is gevallen zonder dat U het weet.

Vr. Gr. Hans.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Meestal worden dergelijke fouten bij reparatie snel ondekt, en de breuk wordt weer overbrugt en hersteld, meestal komt dit probleem dan niet meer terug.

Gesloten