LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] printer
Re: printer
Al een nieuwe printerdriver geprobeerd?
(gebruik je soms windows vista?)
(gebruik je soms windows vista?)
nee ik gebruik gewoon xp en wat ik zie staan bij eigenschappen is virtual printer port for usb en verderstaat er niet aangekruist.
Tot een week geleden deed hij het nog gewoon ,ik weet niet wat een printer driver is , ik heb wel de printer opnieuw geinstaleerd geen sucses
Tot een week geleden deed hij het nog gewoon ,ik weet niet wat een printer driver is , ik heb wel de printer opnieuw geinstaleerd geen sucses
Als het goed is kun je niet alleen een printkop reiniging doen, maar ook een zogenaamd testpatroon afdrukken. Daarop kun je zien, of van alle kleuren al printkop openingen (de spuitmondjes) nog wel werken. Je moet alle kleuren goed zien.
Waarschijnlijk zie jij alleen maar blauw. Dan zijn er twee mogelijkheden. De printkop zit verstopt en moet schoongemaakt worden. Daarmee bedoel ik eruit halen en met bv. water o.i.d. schoonmaken. Hier zijn wel nadelen aan verbonden.
Het is een vies werkje en je moet weten wat je wel en niet moet doen, anders is de printkop daarna kapot.
De andere mogelijkheid is, dat de printkop al kapot is.
Aangezien het vervangen van een kapotte printkop bij een 3 jaar oude printer niet opweegt tegen de kosten ervan zou ik toch eens gaan kijken naar een nieuwe printer
Waarschijnlijk zie jij alleen maar blauw. Dan zijn er twee mogelijkheden. De printkop zit verstopt en moet schoongemaakt worden. Daarmee bedoel ik eruit halen en met bv. water o.i.d. schoonmaken. Hier zijn wel nadelen aan verbonden.
Het is een vies werkje en je moet weten wat je wel en niet moet doen, anders is de printkop daarna kapot.
De andere mogelijkheid is, dat de printkop al kapot is.
Aangezien het vervangen van een kapotte printkop bij een 3 jaar oude printer niet opweegt tegen de kosten ervan zou ik toch eens gaan kijken naar een nieuwe printer
Spuitmondjes verstopt.ik heb een canon ip3000 en ik ben er constant mee aan het klooien
wat ik ook doe ik krijg alleen maar alles blauw,
€68,- ex arbeidsloon.
Daar zitten dan wel de nieuwe patronen erbij.
Een tip, als je een nieuwe printer gaat kopen en je print niet zo veel, koop dan een printer waarbij de spuitmondjes in de cartridges zitten.
Als de spuitmondjes verstopt gaan zitten hoef je alleen het gehele cartridge te vervangen en je kunt weer printen.
Dus ik raad echt ten strengste af om een printer te kopen waarbij je de lossen inkttankjes vervangt voor de degene die weinig printen.
oke bedankt allen voor het advies, ik heb vandaag een nieuwe gekocht een canon ip 4300
ayla
ayla
Veel plezier ermee, en als er problemen zijn, dan laat het maar horen!
Ik heb ook een nieuwe printer gekocht vanmiddag.
Mijn oude printer begon tijdens het printen spontaan te roken
Had dus duidelijk z'n beste tijd gehad. Heb nu een hp all in one met netwerkverbinding, scheelt weer een kabeltje.
Dan kunnen we nu onafhankelijk testen welke nieuwe printer het het langst vol gaat houden.
Had dus duidelijk z'n beste tijd gehad. Heb nu een hp all in one met netwerkverbinding, scheelt weer een kabeltje.
Dan kunnen we nu onafhankelijk testen welke nieuwe printer het het langst vol gaat houden.
[quot
[/quote]
graag ik zal me nog wel eens melden vrees ik
[/quote]
graag ik zal me nog wel eens melden vrees ik
Dit is mijn tweede al in 5 jaar tijd maar ik gebruik hem ook heel intensief voor foto,s, ik heb wel ondekt dat foto,s laten afdrukken stukken goedkoper is, de inkt alleen al voor de printer is 70 euro.
Ik heb ook een nieuwe printer gekocht vanmiddag.
groetjes ayla