LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsung camera verkocht door trekpleister

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
GMDouwes

samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door GMDouwes »

ik heb een camera Samsung digimax U-CA 501 als geschenk gekregen. Hierbij was een battery van Duracell (type CP1). In de eerste plaats is deze battery nergens verkrijgbaar zodat je bent aangewezen op de oplader met accu. Deze wordt echter niet bijgeleverd. Na bij trekpleister te hebben geinformeerd blijkt,dat je deze alleen via internet kunt bestellen. Een verkoopster zei,dat ze hier geen verstand van hadden omdat ze alleen maar het diploma drogist behoefden te hebben. (vreemd!!!) Na kontakt te hebben gehad met de servicedienst van trekpleister (o318579888 mevr. van Dam) bleek,dat ze weer 89 stuks konden krijgen bij samsung en deze alleen besteld konden worden wederom via internet. (mogelijk verhoogd met rembourskosten).
Wat doen mensen zonder internet,hoe komen ze aan deze informatie,wat met de rembourskosten,wat als de accu is versleten (is deze te vervangen? nee!!.)

Gast

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door Gast »

wat doe je met een DIGITALE camera zonder computer en internet ?

http://www.hifi-audio.net/B_55xxx650408 ... lithiu.htm

lekker dingetje 15 euro. !!!!

Kijk ik heb mijn les wel geleerd met die aanbeidingen
Koop een camera waar normale oplaadbare penlight in passen, zijn overal verkrijgbaar en goedkoop.
Geheugen kaartjes ook direct erbij kopen meestal passen op de bijgeleverde maar 5 a6 goede foto's .

fuiduif

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door fuiduif »

Trekpleister heeft geheel voldaan aan de aanbieding die zij hebben gedaan. Zij zijn niet verplicht tot levering van accesoires of reserveonderdelen buiten garantieverplichtingen om. Hoe u aan een extra batterij komt is, domgezegd, uw zaak.

p.s. Natuurlijk hebben de verkoopsters geen verstand van digitale camera's, dat is immers niet nodig bij de verkoop in een drogisterij.

Kilian

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door Kilian »

De Duracell CP1 batterij is een normaal artikel, wat normaal te koop is.
Wij verkopen 'm voor € 12,95 en hebben er 63 op voorraad. Dus eerst goed kijken en wat moeite doen om te zoeken voordat U gaat mopperen.

dick2465

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door dick2465 »

Koop je camera gewoon bij een fotowinkel en je scheerschuim bij de drogist, heb je achteraf ook geen gezeur.

dikkiedik

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door dikkiedik »

Sorry mensen

Maar wat verwacht je van een camera van €15 euro.

dan weet je bijna op voorhand dat er een moeilijkheidje in zit. bijvoorbeeld dat de batterij moeilijker vindbaar is en zo meer. of dat het geheugen heel klein is soms zelfs niet uitbreidbaar. Maar dat geeft toch niet het is een gegeven paard en die mag je niet........
En dan de vraag wat doe je met een digitale camera zonder PC.
Ik zou het wel zonde vinden van je centen voor zo'n camera als je geen PC hebt. ik heb pas een digicam gekocht toen ik als met foto bewerking bezig was.

Maar zonder PC ben je steeds verplicht naar iemand toe te gaan die een pc heeft om je te helpen.

Vind je dat gezellig is er ook niets aan de hand.

Maar wat een slap gezwets is dit toch. :wink: :wink: :lol: :twisted: :mrgreen:

veel plezier met je camera. ik ben er blij mee hoor.

Bundy

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door Bundy »

Geinig antwoord-- Dikkiedik --Waar hebben we het over !! :roll:

de

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door de »

Vanaf morgen is deze camera weer in de aanbieding bij Trekpleister,

169,95. Moet ik dus maar niet kopen.

Mitchel
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:51

Re: samsung camera verkocht door trekpleister

Ongelezen bericht door Mitchel »

[qoute]dikkiedik
Gast

Geplaatst op 31 Jan 2005 10:51 door dikkiedik


--------------------------------------------------------------------------------

Sorry mensen

Maar wat verwacht je van een camera van €15 euro.
[/quote]

Sorry, waar heb je dit gelezen???

Gesloten