LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung LCD Televisie + mogelijk waarschuwing met upc box !

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
consumentjes
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:41

Samsung LCD Televisie + mogelijk waarschuwing met upc box !

Ongelezen bericht door consumentjes »

Zo dat gaat lekker. :x

5 Maanden geleden een toch A merk tv gekocht van Samsung LCD,66 cm.

Zeer strak beeld in begin.Zoals het hoort met LCD.

Maar:Wij koppelen een UPC Media-box hier aan vast met de televisie.

Na enkele weken gaat de televisie storen,eerst 2-3 witte strepen,en nu,het hele scherm onder de stoorstrepen,halen we de stekker er uit,uit de tv welteverstaan,dan blijft dit zo......zou de tv een opdonder hebben gehad van die upc mediabox bedenken we nu ??????

gelukkig staat er nog garantie op...van het beeld is NIKS meer over.5 maanden jong.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Samsung LCD Televisie + mogelijk waarschuwing met upc box !

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Samsung een A merk??? Nog steeds niet. Goedkope Tv's om de klant te lokken en een erg hoog uitvalpercentage! Dat is momenteel de realiteit. Reden voor de winkel waar ik werk om dit merk te verbannen uit de schappen. Samsung denkt momenteel aan 1 ding: Marktleider worden en dat proberen ze met alle macht, prijzen en nog eens prijzen. Wees verstandig en ga voor een serieus merk, bijv. Panasonic, niet voor niets de beste koop in de consumentengids en een bijzonder laag uitvalspercentage (En we verkopen er al jaren heel veel!)

consumentjes
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:41

Re: Samsung LCD Televisie + mogelijk waarschuwing met upc box !

Ongelezen bericht door consumentjes »

Ja je zit er toch aan vast.Want deze tv naar de garantie afdeling brengen (van mediamarkt) betekent maar 1 ding,je krijgt dezelfde tv weer terug,als het goed is werkend.

Ben benieuwd wat er gebeurt als hij niet meer te reapereren is,krijg je dan je geld terug of wat ?

Een defecte tv is toch altijd te repareren ? Het vervelende met dit soort dingen is dat je een tv dan een week of 4 zeker kwijt bent.

Maar het ging mij meer om de combinatie met die upc mediabox,daar komt al vanaf het begin een ronkend geluid uit,weet ook niet of dat normaal is,maar dat kreng gaat ook retour.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Samsung LCD Televisie + mogelijk waarschuwing met upc box !

Ongelezen bericht door hharteman »

quote Audiofreak
-------------------
Goedkope Tv's om de klant te lokken en een erg hoog uitvalpercentage!
---------------------------------------------------------------
Ik denk dat ik hier moet lezen "we verdienen meer aan Panasonic", want dat hoge uitvalpecentage is hier nog niet veel van gebleken.
Bovendien komen ze hem van Samsung de eerste 2 jaar thuis repareren.
Dan zijn evt. kinderziektes er wel uit.
Als je 200 Samsungs verkoopt tegen 10 Panasonics is het logisch dat er meer Samsungs uitvallen.

Samsung is zeker geen A merk, maar ze timmeren aardig aan de weg, en de kwaliteit van de Koreaanse produkten is de laatste jaren zeker behoorlijk toegenomen.

consumentjes
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:41

Re: Samsung LCD Televisie + mogelijk waarschuwing met upc box !

Ongelezen bericht door consumentjes »

Ik wist helemaal niet dat Samsung aan huis kwam voor reparaties.
Dankzij dit forum wel.
Ik gisteren bellen,.......ze staan volgende week voor de deur om hem na te kijken.
2 jaar aan-huis garantie vindt ik keurig netjes.

Gesloten