LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung wijzigd actievoorwaarden

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Jolijn

Re: Samsung wijzigd actievoorwaarden

Ongelezen bericht door Jolijn »

olaf79 schreef:
16again schreef:Kun je de oude voorwaarden hierop vinden?
http://archive.org/web/web.php
Samsung is gerechtigd deze Actievoorwaarden (zonder opgaaf van reden) te wijzigen
Dat lijkt mij onredelijk bezwarend en kan m.i. niet gelden voor overeenkomsten gesloten voor wijziging.
Dan belanden we een beetje in een cirkel redenering. Want in die oude voorwaarden stond dat vast en zeker ook al. En toen heeft TS er dus mee ingestemd dat Samsung de voorwaarden mag wijzigen.

Er is hier verder geen sprake van een consumenten koop en dus kunnen algemene voorwaarden niet onredelijke bezwarend zijn. Verder lijkt het mij onredelijk te stellen dat TS de koop niet had gesloten zonder de tablet actie.
Ongeacht of TS die TV anders nu wel of niet had gekocht, Samsung houdt zich niet aan de (toen ts de tv kocht) geldende voorwaarden.
Olaf, wat hebben voorwaarden (al zijn het 'maar' actievoorwaarden) nu voor zin als een bedrijf gerechtigd is zoiets te doen ?!?
Dat slaat toch nergens op?

Pannemanski

Ongelezen bericht door Pannemanski »

Ik heb in de voorwaarden nergens zien staan dat deze met terugwerkende kracht van toepassing zijn.
Ook niet in de nieuwe voorwaarden.

Oftewel, de voorwaarden van Dece,ber (2012) zijn van toepassing, waarmee ik een tabblet krijg.

Groet, Pannemanski

Pannemanski

Ongelezen bericht door Pannemanski »

Ziezo, laatste mail naar Samsung is er uit.
Daarna gaan we werken met aangetekende brieven, ben d'r klaar mee.

Groet, Pannemanski

Gesloten