| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte beurt voor harense smit
-
donna
slechte beurt voor harense smit
Ik was tot nu toe heel tevreden over de service van de Harense Smit, maar dat wordt wel minder. Problemen met mijn vaatwasser, er wordt een afspraak gemaakt voor de monteur die op maandag zal komen. Ik weet pas zaterdagmiddag na 16.00 uur of dat voor- of namiddag zal zijn, dat betekent dus een hele vrije dag opnemen.
De monteur had het al snel gezien, er moet een nieuw zeepbakje in en dat moet besteld worden.
Een week later word ik gebeld om een nieuwe afspraak te maken en ja hoor, ze weten weer pas laat in de middag ervoor of de monteur 's ochtends of 's middags komt. Weer een vrije dag dus. En als je zelfstandige bent: weer een dag geen inkomsten.
Duur zeepbakje
! Wat ik me afvraag: waarom kan dat bij andere bedrijven wel geregeld worden?
De monteur had het al snel gezien, er moet een nieuw zeepbakje in en dat moet besteld worden.
Een week later word ik gebeld om een nieuwe afspraak te maken en ja hoor, ze weten weer pas laat in de middag ervoor of de monteur 's ochtends of 's middags komt. Weer een vrije dag dus. En als je zelfstandige bent: weer een dag geen inkomsten.
Duur zeepbakje
-
Gast
Re: slechte beurt voor harense smit
Dergelijk onderdelenprobleem heb ik ook sinds enkele maanden, maar dan met een wasmachine. Tijdens het 'reparatieproces' is een ander onderdeel 'aangetast' welke dus vervangen moet worden. Wasmachine 'werkt' nog wel en staat niet meer bij de harense smid.
'klantenservice' weet of
1) niets en moeten het navragen. daarbij word je over 2 weken teruggebeld
2) onderdeel is in bestelling volgens de computer
3) onderdeel is uiteindelijk toch niet besteld
4) weet niet meer welk onderdeel specifiek besteld moet worden
Vertrouwen neemt in deze zaak neemt in ieder geval alleen af.
Probleem is trouwens nog steeds niet opgelost. Voor de reparatie van een probleem krijg je een groter terug.
'klantenservice' weet of
1) niets en moeten het navragen. daarbij word je over 2 weken teruggebeld
2) onderdeel is in bestelling volgens de computer
3) onderdeel is uiteindelijk toch niet besteld
4) weet niet meer welk onderdeel specifiek besteld moet worden
Vertrouwen neemt in deze zaak neemt in ieder geval alleen af.
Probleem is trouwens nog steeds niet opgelost. Voor de reparatie van een probleem krijg je een groter terug.
-
lucia
Ook wij hebben problemen met de Harense smit. bij ons gaat het om een dvd recordable van Philips. Drie keer het apparaat terug geweest met dezelde fout maar nooit komt hij goed weer terug. Dit duurt nu al anderhalf jaar en is nu voor de vierde keer weer kapot. Maar de garantie is nu verlopen. zover heeft de Harendse Smit het wel laten komen.HANDIGE JONGENS DAAR!!!!! Verkopen kunnen ze wel maar de service is ver te zoeken. groetjes lucia[/quote][/i][/b]
-
Gast
Schrijf eens een brief naar Consumentenbelangen bij de Harense Smid want als dit al 3 keer is voorkomen met de zelfde fout, dan zou ik daar wel even achteraan gaan. Je hebt trouwens 3 maanden garantie op een reparatie dus ik zou het nog maar even aankaarten. Wie niet waagt wie niet wint......
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie