LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sony cyber-shot van Mediamarkt

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Sjoukje84
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2007 18:48

Sony cyber-shot van Mediamarkt

Ongelezen bericht door Sjoukje84 »

hoi, gezien mijn oude digitale camera kapot is wil ik graag een nieuwe halen die niet al te duur is (anders durf ik em nergens mee naartoe te nemen..)
In de folder van Mediamarkt (regio Eindhoven, voor 129 euro) zag ik de Sony DSC W 35 S staan. Ik zou graag meningen en ervaringen van jullie willen horen.
Er staat bij dat deze camera op een accu werkt, is die accu van een goede kwaliteit? Of kan ik beter een camera zoeken met normale penlites?
Bij de productspecificatie staat ook dat er een speciaal soort memorycard, weet iemand of dit type kaart net zo goed (of beter) is als een sd kaart?

Alvast bedankt!!

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Sony cyber-shot van Mediamarkt

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Koop een camera met een SD kaart en met een accu, bijv. de Panasonic DMCFX. Een SD kaart is 50% goedkoper dan een Sony Memorystick. En de camera maakt mooiere foto's en heeft een Optische stabilizer die trillingen in de hand wegwerkt. Leicalens erin en genieten van je foto's.

Sjoukje84
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2007 18:48

Re: Sony cyber-shot van Mediamarkt

Ongelezen bericht door Sjoukje84 »

bedankt voor uw reactie! Ik heb wat informatie opgezocht over de camera die u aanraadt, de Panasonic DMC-FX10 zou dan in de prijsklasse zitten waar ik naar op zoek ben. Zelf vind ik een SD kaart ook prettiger, gezien ik een dergelijke kaart al in m'n bezit heb.

Ik kan echter niet vinden of de lens afgesloten wordt wanneer de camera uitstaat, weet u (of iemand anders hier) of dit zo is? Mijn Samsung is nu namelijk niet meer bruikbaar vanwege beschadigingen aan de lens (die altijd blootgesteld wordt omdat er niets voor komt wanneer je hem uitschakelt). aangezien dit de enige reden is dat die camera niet meer bruikbaar is, wil ik geen camera meer met een onbeschermde lens.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Sony cyber-shot van Mediamarkt

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Ja gaat automatisch dicht na gebruik! Succes!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Sony cyber-shot van Mediamarkt

Ongelezen bericht door queenfan »

Sony cybershot zijn goede camera's vooralmet een Carl Zeiss lens, ik heb er zelf ook een en bevalt me prima.

Maar zoals Audiofreak1 al aangaf is de prijs van de memorystick aan de hoge kant t.o.v. een sd of een xd kaart.

En een Panasonic is ook een hele goede zeker door de Leica Lens, en i.c.m. een XD of SD kaart een hele goede optie om ever na te denken.

Gesloten