LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor mij helemaal nooit meer Philips: troep

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: Voor mij helemaal nooit meer Philips: troep

Ongelezen bericht door Jan9 »

Nieuwe stofzuiger gekocht van Philips, oude stofzakken passen niet omdat Philps aan de binnenkant een ovale opening heeft :) ( slang is rond - binnenkant klep is ovaal) ..... :shock:
Nu aangewezen op dure stofzakken.

Saifam
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2007 16:34

Re: Voor mij helemaal nooit meer Philips: troep

Ongelezen bericht door Saifam »

HELEMAAL MEE EENS
die ***** boeren in Eindhoven maken echte teringzooi
als je om ondersteuning vraagt kan je doodvallen.
VOOR IEDEREEN MET HERSENS
[/b]KOOP NOOIT PHILIPS
Niveau hoor..

Plectrum
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2007 14:47

Re: Voor mij helemaal nooit meer Philips: troep

Ongelezen bericht door Plectrum »

Ik heb naast vele andere electronica twee dingen van Philips.
Een TV en een DECT-telefoon. Werken beide prima..

Tot ze in een matig hoogfrequentveld komen. De tv krijgt kuren en ik hoor mijn SSB signaal door de telefoon. Onze stokoude Sanyo TV (ruim 30 jaar) stond op dezelfde plek en met dezelfde aansluitingen. Nooit een probleem. De eerdere DECToFoon die we hadden ook niet. Was geen Philips maar weet het merk niet eens meer (ik meen Panasonic).

Ik ben een aantal jaren met EMC in de weer geweest. EMC houdt in principe in dat alle electronica naast elkaar moet kunnen functioneren zonder storing. Mijn hulp werd destijd regelmatig ingeroepen. Helaas was het altijd(!) Philips wat toch negatief reageerde op (legale) zenders.

Philips plaatste in 1998 nog steeds de allang verboden (te) breedband doorlusversterkers in hun videotuners, gebruikt(e) geen ferriet, veel te weinig ontkoppelcondensatoren en ga zo maar door.

Volgens mijn ervaringen zijn ze nog steeds aan de zuinige kant met bovenstaande. Woon je dus bij een zender in de buurt of is je buurman gelicentieerd zendamateur of iets dergelijks, koop dan geen Philips.
Althans geen audiovisuele apparaten. Een koffiezetter of scheerapparaat zal wel geen probleem zijn betreffende EMC.

Dit zijn gewoon praktijkervaringen "uit het veld" en is alleen informatief bedoeld. Het beeld van de tv is prima en de telefoon belt ook uitstekend. Ik moet alleen geen zender inschakelen... (Dat doe ik legaal trouwens). Gelukkig hebben mijn buren geen Philips :D

Gesloten