Wij krijgen regelmatig folders in de bus van de firma Duiker in Zeist. Een keer gingen we naar hun toe, omdat we een tv nodig hadden en er stonden leuke tv's in de folder. We gingen (omdat het niet anders kon) op zaterdag. We stonden 2 uur in de zaak aan de balie te wachten, samen met tientallen andere klanten, en 3 jongens stonden uit hun neus te eten achter de balie. De meeste klanten kwamen informeren wanneer hun bestelling er nou was, of er was iets mis met een artikel. Die klanten werden netjes afgepoeierd. Wij wilden nota bene iets kopen, maar er werd niet naar ons omgekeken.
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Toen ik vroeg wanneer we nou ein-de-lijk eens een verkoper konden spreken zei een van de verkopers; 'tja mevrouwtje, dit is Duiker ! Het is ZATERDAG !'. We dropen af, een illusie armer.
Nu, ruim een jaar later, viel ons oog op een mooie video-camera. Ik dacht eerst nog even met Duiker te bellen. Dat was handig, want ik kreeg eerst twee keer tijdens openingstijd niemand aan de telefoon.
Toen ik een derde keer belde hoorde ik "de meeste dingen zijn niet op voorraad, dat moeten we bestellen en het duurt 2 weken minstens. Ja mevrouw, wel vooruit betalen want dit is Duiker !" . We gingen dus niet naar Duiker toe. Er werd namelijk gezegd toen ik uitlegde dat we eigenlijk voor de vakantie een video-camera wilden hebben; "tja, jammer voor u hoor ! Dit is Duiker weet u !".
Nou heb ik toch een vraag; wie heeft er geduld met deze winkel, heeft er wat gekocht en hoe beviel dat ?