LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service Samsung

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
MEEB
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2011 19:20

Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door MEEB »

Voor mijn Samsung TV had ik een 3D starter kit gekocht.
Deze bevat 2 3D brillen en een 3d Bluray van monsters vs aliens.
De brillen zijn OK maar de bluray schijf wordt niet gelezen door mijn playstation 3, terwijl deze wel probleemloos overweg kan met andere 3D blu ray titels. Via wat omwegen de betreffende Samsung helpdesk gemaild met de vraag om de film te ruilen voor een exemplaar dat wel werkt.

Na ruim een week krijg ik het volgende atwoord:
Het is helaas niet mogelijk om u een nieuwe exemplaar toe te sturen.
Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wat is dit voor een onzin?
Ik koop juist dit starters pakket omdat er een film bij zit en nu zegt men dat gebreken niet ondersteund worden?
Laatste keer dat ik iets van Samsung koop als dat zo moet.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door Frans75 »

Ehm,

Speler is van Sony, niet Samsung.

masterslave
Berichten: 169
Lid geworden op: 13 nov 2010 12:11

Re: Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door masterslave »

De brillen zijn OK maar de bluray schijf wordt niet gelezen door mijn playstation 3, terwijl deze wel probleemloos overweg kan met andere 3D blu ray titels
Deze starterskit is bedoeld voor de Samsung Blue ray spelers volgens de alg. voorwaarden, en niet voor de playstation.
Misschien is jouw P3 omgebouwd, dat deze geen originele meer leest!

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door LeoZ »

Het heeft volgens mij niets met ombouwen van een PS 3 te maken!

Een tijdje geleden hebben de Sony PS3 een firmware update gehad... zodat met deze nieuwe firmware er ook 3D blu-ray discs afgespeeld kunnen worden.

M.a.w.:: met deze firmware update is de PS3 een volwaardige 3D blu-ray speler!

Dat het genoemde schijfje alleen op een Samsung 3D speler zou werken lijkt mij sterk.

MEEB
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2011 19:20

Re: Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door MEEB »

masterslave schreef:
De brillen zijn OK maar de bluray schijf wordt niet gelezen door mijn playstation 3, terwijl deze wel probleemloos overweg kan met andere 3D blu ray titels
Deze starterskit is bedoeld voor de Samsung Blue ray spelers volgens de alg. voorwaarden, en niet voor de playstation.
Misschien is jouw P3 omgebouwd, dat deze geen originele meer leest!
Mijn PS3 is origineel. Het zou zomaar eens kunnen dat hij alleen maar op Samsung Blu Ray spelers speelt. Maar dat zou toch te gek zijn. En waarom meldt Samsung me dat niet? Bij aankoop van de set was me geen enkele voorwaarde bekend gemaakt.

mektheb
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jun 2011 14:23

Re: Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door mektheb »

HDMI 1.4 kabel gebruikt ?.
HDMI 1.3 kan geen 3d weergeven... ( sommige wel maar niet allemaal )

MEEB
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2011 19:20

Re: Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door MEEB »

HDMI kabel is het probleem niet.
PS3 is niet in staat de disc te lezen. Met andere 3D titels heb ik geen enkel probleem.

Nu komt het mooie, eerst meldt men per mail:
"Het is helaas niet mogelijk om u een nieuwe exemplaar toe te sturen"
Maar na wat op en neer gemail met Samsung helpdesk vroegen ze me uiteindelijk de disc op te sturen, dus ik was in de veronderstelling dat ze hem alsnog gingen vervangen.

Wat denk je, krijg ik na een aantal weken exact dezelfde disc weer terug gestuurd met de melding:
"We hebben uw film ontvangen. De film is niet meer leverbaar, u ontvangt van ons de film retour. De film is af te spelen op een Blu-Ray speler."

Ik kom blijkbaar niet verder met die hopeloze service organisatie.
De film stuur ik juist terug omdat hij niet af te spelen is en nu ontvang ik diezelfde film van Samsung terug en daarmee basta!
Ik heb het starter pakket mede voor de 3D film gekocht en nu heb ik blijkbaar geen recht op garantie omdat Samsung de film niet meer kan leveren. Ik had dan wel een of andere compensatie verwacht, maar nee dat is blijkbaar bij de Samsung service organisatie niet mogelijk. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte en botte afhandeling heb meegemaakt qua service.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Zeer slechte service Samsung

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Dit ligt toch echt niet aan Samsung, tenminste, in de eerste instantie.
Heb je kennissen wie een blue ray 3d DvD aankunnen in hun speler?
Zo ja, eerst eens daar uit proberen of het daar wel werkt. Zo ja, dan ligt het toch echt aan jouw PS3.

Niet direct de schuld leggen bij de leverancier. Als de DvD het bij jouw kennissen ook niet doet, dan zal het daadwerkelijk aan de DvD zelf liggen en heb je recht tot klagen bij de leverancier.
Even logisch blijven nadenken hierin lijkt mij erg handig, ook voor jouw eigen frustratie.

Gesloten