Ik heb 5 maanden geleden een auto gekocht en heb daarvoor een ANWB aankoopkeuring laten verichten. Nu is 5 mnd later 1 van de wiellagers kapot en is vervangen. Dit hebben ze bij de keuring bij de ANWB niet opgemerkt.
Hadden zij dit moeten of kunnen vinden?
groeten,
Vincent
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aankoopkeuring ANWB
Re: Aankoopkeuring ANWB
Ze zouden het gehoord kunnen hebben, maar hoeft niet. Je kan een wiellager na die tijd ook kapot hebben gereden.
Maar ze hadden volgens mij wel kunnen voelen, dat er speling op zat.
En er is er maar 1 vervangen, beter was geweest om de anderkant ook te doen. Want als er een gaat, komt de ander meestal ook vanzelf.
En wat keuringen betreft, kies ik voor de Dekra keuring. Vindt ik beter dan de ANWB, maar goed dat is persoonlijk.
Tijdens de aanschaf van mijn VW Corrado, heb ik deze laten keuren door Dekra, en tot nu toe nog geen overdreven kosten gehad. Rij er al weer 3 jaar mee. 1 keer een remslang moeten vervangen voor de apk.
Maar ja, je moet er ook geluk mee hebben.....
Maar ze hadden volgens mij wel kunnen voelen, dat er speling op zat.
En er is er maar 1 vervangen, beter was geweest om de anderkant ook te doen. Want als er een gaat, komt de ander meestal ook vanzelf.
En wat keuringen betreft, kies ik voor de Dekra keuring. Vindt ik beter dan de ANWB, maar goed dat is persoonlijk.
Tijdens de aanschaf van mijn VW Corrado, heb ik deze laten keuren door Dekra, en tot nu toe nog geen overdreven kosten gehad. Rij er al weer 3 jaar mee. 1 keer een remslang moeten vervangen voor de apk.
Maar ja, je moet er ook geluk mee hebben.....