LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB incasseert twee maanden van tevoren!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Jeanne

ANWB incasseert twee maanden van tevoren!

Ongelezen bericht door Jeanne »

Tot mijn stomme verbazing zag ik, dat de ANWB nú al het lidmaatschap voor 2007 heeft geincasseerd. Zijn ze helemaal gek geworden! Dat is ruim twee maanden voor 2007 begint!

Dit jaar betaal ik voor het eerst per automatische incasso, maar ik ga deze per direct weer intrekken.

De ANWB denkt zeker, dat wanneer men eenmaal betaald heeft men niet zo snel meer op zal zeggen. Nou, ik heb nog twee weken de tijd om te beslissen of ik dit wel of niet zal gaan doen.

Grrrr :twisted: :twisted:

djexperience

Re: ANWB incasseert twee maanden van tevoren!

Ongelezen bericht door djexperience »

hetzelfde meegemaakt,ik heb ook de incasso terug getrokken,ik ga wel ergens anders heen.

Andreas.

Karin24

Re: ANWB incasseert twee maanden van tevoren!

Ongelezen bericht door Karin24 »

@Jeanne. Heeft u ook gebeld naar aanleiding hiervan.? Dan had u namelijk te horen gekregen dat omdat er recentelijk door u wat gewijzigd is het bedrag al vooruit afgeschreven zou worden voor 2007.
U betaalt dus vooruit. Dat is mij namelijk ook gebeurd. De medewerker heeft toen gezegd dat het al eerder afgeschreven zou worden. Misschien is dat in uw geval niet gebeurd.

Gesloten