LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB WEL opzeggen NA 15 november!!!!!!!!!!!!!!!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.

Heeft mijn tip/opzegreden geholpen met opzeggen?

Ja
0
Geen stemmen
Nee
5
100%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Mister.O.G.
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2010 23:43

ANWB WEL opzeggen NA 15 november!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Mister.O.G. »

jawel mensen, er is een manier om uw anwb lidmaatschap (in ieder geval de wegenwacht) op te zeggen na 15 november!!!!! :D Als opzegreden geven:

Ernstige medische aandoening (o.a. waardoor je niet meer mag/kan rijden). Een bewijs hiervoor wordt nooit gevraagd!!

Ook al heeft u geen medische aandoening, een leugentje om bestwil mag best aangezien ANWB daar ook behoorlijk goed in is! Vooral de medewerkers van hun zogenaamde telefonische helpdesk.
Het is eigenlijk niet zozeer dat ze liegen, maar ze vergeten 3 kwart van het hele plaatje te vertellen. Zoals voor 50 euro hulp in HEEL nederland. Daar staat u dan in de ochtend, klaar om naar werk te gaan en de auto start niet. Dan krijgt u van hun alarmcentrale te horen dat het een bepaald bedrag extra kost om hulp te kijgen omdat de dekking in de woonplaats niet is inbegrepen. Woonplaats beschouw ik als HEEL nederland. En zo is er nog veel meer...

maar goed, ik hoop dat dit wat mensnen helpt met het opzeggen van het "o zo goede" anwb lidmaatschap.




mvG

Dr. O.G.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ANWB WEL opzeggen NA 15 november!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tennis »

Woonplaats service veranderd:



Belangrijkste voorwaardenwijziging 2011

Vanaf 1 januari 2011 is het niet meer mogelijk om Wegenwacht Woonplaats Service als los pakket af te sluiten. Wegenwacht Woonplaats Service kan alleen worden afgesloten als onderdeel van Wegenwacht Nederland Service.

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: ANWB WEL opzeggen NA 15 november!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door renescholte »

en dan is het gelijk oplichting etceetc?? ben nu al geloof ik 7 jaar lid van de anwb en ze hebben mij bij aanmelden gelijk gezegt : sluit een woonplaatsservice erbij want anders word je niet geholpen bij je thuis.dit staat trouwens overal op de site, voorwaarden enzenzenz
Dus niet eerst gaan gillen maar goed kijken en de telefonische helpdesk is supervriendelijk leggen je alles goed uit alleen jammer van de lange wachttijden.
en nee werk niet voor de anwb voordat ik dat voor me kiezen krijg.... :wink: :) :twisted:

witte angora
Berichten: 31235
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ANWB WEL opzeggen NA 15 november!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat de pakketten voldoende duidelijk zouden moeten zijn, ik heb er nooit problemen mee gehad om een keuze te maken die aan mijn behoeften voldoet: Hulp binnen Nederland, inclusief woonplaatsservice. Aangezien ik nooit naar het buitenland ga, heb ik daar ook geen dekking voor nodig. En heb me dan ook niet verzekerd voor hulp in het buitenland.

Maar de tip die je geeft lijkt me niet te kunnen, eerlijk gezegd. Je kunt medische redenen opgeven, maar als je in de toekomst weer lid wilt worden, wat dan? Ben je dan ineens in Lourdes geweest of zoiets?

Gesloten