themaster,
men heeft geen banden met garagebedrijven zoals meneer de keurmeester dus jij bent niet geheel onafhankelijk.
waar heeft de keurmeester dit gezegt dan
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
elke
keuring doe ik zelf, en in overleg met de klant kan de auto evt. bij die garage gerepareerd worden een klant kan hem ook ergens anders laten repareren, of het zelf doen de keuze blijft altijd bij de klant!!! zonder allerlei enge
voorwaardennou een herkeuring binnen 14 dagen is ook gratis bij kwikfit dus waarom bij jou dubbel geld uitgeven.
waar heb ik gezegt dat deze keuring altijd geld kost
en lees eerst even de voorwaarden bij kw/ft voor een gratis herkeuring
dus verdedig je zelf niet te hard keurmeester als je echt onafhankelijk bent praat je ook niet over garages waar jullie zaken mee doen das zeer onbetrouwbaar.
waar heb ik dat beweerd dan verklaar je nader
let op daar zijn ook garages waar ook jij denkt een onafhankelijke keuring te krijgen maar deze bedrijven maken vaak gebruik van een mobiele apk keurmeester
even over dat afmelden dit snappen wij zelfs niet
ik weet niet hoe snel jij afmeld maar bij mijn keurder duurt dat geen minuut dus als jij in een minuut waarin jij alles invult ook nog hier post weet ik wel waarom ze bij jou een uur over 1 auto doen.
ook hier een verklaring
je bent aardig op de hoogte van de praktijken over bandtjes wisselen en zo zit je in het vak of hoor je altijd veel van die verhalen
de gr. keurmeester/Leo