LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Baaf Automotive
Baaf Automotive
Auto gekocht bij bovag garage met op de advertentie auto MET airco!. Paar dagen later op 29 april op weg naar huis geluid onder de motorkap. Blijken er losse slangen van de airco compressor tegen de multi riem te zitten.
Vervolgens komen we er achter dat alle onderdelen van de airco ontbreken!!
Aantal keer contact opgenomen met de garage, maar die willen er niks aan doen omdat ze zeggen dat wij geen garantie hebben...?
Ik koop een auto met de veronderstelling dat er airco op zit. Dit staat ook zo in de advertentie. Dan valt dit toch niet onder garantie?
Wat kan ik hier aan doen?
Ik wil dat ze alle onderdelen van de airco erop monteren.
Aantal keer contact opgenomen met de garage, maar die willen er niks aan doen omdat ze zeggen dat wij geen garantie hebben...?
Ik koop een auto met de veronderstelling dat er airco op zit. Dit staat ook zo in de advertentie. Dan valt dit toch niet onder garantie?
Laatst gewijzigd door Radar op 01 mei 2015 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Re: Baaf Automotive
niet getest bij de proefrit zeker.... zucht....
en hoe duur was de auto? boven een bepaald bedrag moet een bovag bedrijf garantie geven...
en hoe duur was de auto? boven een bepaald bedrag moet een bovag bedrijf garantie geven...
Nee helaas niet getest bij de proefrit. Ik heb een opel astra cabrio gekocht voor 3750.
Het was die dag mooi weer en heb met het dak open gereden.
Wel heb ik het knopje aan en uit gedrukt om te kijken of het lampje het deed. Die werkte en heb er verder niet bij nagedacht.
Het was die dag mooi weer en heb met het dak open gereden.
Wel heb ik het knopje aan en uit gedrukt om te kijken of het lampje het deed. Die werkte en heb er verder niet bij nagedacht.
tja garantie is bij bovag standaard boven een aankoopprijs van 4500,-
maar als je een auto koopt vraag je toch of je garantie hebt of niet?
tja dat het lampje het doet is mooi, maar je moet de koppeling van de pomp horen klikken.
maar als je een auto koopt vraag je toch of je garantie hebt of niet?
tja dat het lampje het doet is mooi, maar je moet de koppeling van de pomp horen klikken.
Ja klopt heb er wel naar gevraagd, ik kon wel garantie kopen maar ik dacht dat het wel goed zat, omdat hun er ook die dag een nieuwe apk keuring op hadden gezet.
Op internet had ik ook van te voren de referenties gelezen en die waren allemaal positief.. De auto zelf is verder tiptop in orde alleen dus de airco niet helaas.
IK heb in tussen ook al contact opgenomen met bogav misschien dat hun iets voor me kunnen betekenen.
Op internet had ik ook van te voren de referenties gelezen en die waren allemaal positief.. De auto zelf is verder tiptop in orde alleen dus de airco niet helaas.
IK heb in tussen ook al contact opgenomen met bogav misschien dat hun iets voor me kunnen betekenen.
Nou ja, de boot in. Als de auto verder goed is valt het wel mee. Misschien dat de garage airco als apparaat op zich bedoelde en niet zozeer werkende airco. Maar de slangen tegen de multiriem is wel slordig.
En je dacht zeker dat bij een apk ook de airco werd getest?melissasl schreef:Ja klopt heb er wel naar gevraagd, ik kon wel garantie kopen maar ik dacht dat het wel goed zat, omdat hun er ook die dag een nieuwe apk keuring op hadden gezet.
Geen garantie is dus voor defecten maar dit ontbreekt gewoon...
Als ze niet zo geadverteerd hadden maar nu heeft U recht maar hoeveel moet je uitgeven om je recht te krijgen?
Als ze niet zo geadverteerd hadden maar nu heeft U recht maar hoeveel moet je uitgeven om je recht te krijgen?
-
Hierbij een reactie van Baaf Automotive,melissasl schreef:Auto gekocht bij bovag garage met op de advertentie auto MET airco!. Paar dagen later op 29 april op weg naar huis geluid onder de motorkap. Blijken er losse slangen van de airco compressor tegen de multi riem te zitten.
Allereerst vinden wij het vervelend dat deze situatie ontstaan is maar we willen toch het een en ander duidelijk maken.
Deze auto is aangeschaft onder de volgende handels voorwaarden "gekocht zoals gezien en bereden"
Dat betekent in de staat zoals de auto er op dat moment bij staat.
Verder hebben wij de klanten de mogelijkheid gegeven om de auto een ochtend mee te nemen naar een bevriende garagehouder waar de auto grondig is geïnspecteerd.
Klant kwam terug van inspectie en was in deze staat goed bevonden en wilde de auto direct meenemen voor een gereduceerde prijs.
wij hanteren twee prijzen nl de meeneemprijs (zoals gezien en bereden) en de volledige prijs met de bijbehorende service.
De klant koos voor het eerste.
Als ondernemer van het jaar 2014/2015 vinden wij het belangrijk om hier naar iedereen duidelijkheid over te verschaffen.
Het altijd verstandig om de auto tijdens een proefrit even laten bekijken door een andere garage. Ik heb dit laatst bij een ANWB station laten doen. Kostte wel 161 euro maar dan weet je wel waar je aan toe bent.