melissasl schreef:Auto gekocht bij bovag garage met op de advertentie auto MET airco!. Paar dagen later op 29 april op weg naar huis geluid onder de motorkap. Blijken er losse slangen van de airco compressor tegen de multi riem te zitten.
Vervolgens komen we er achter dat alle onderdelen van de airco ontbreken!!
Aantal keer contact opgenomen met de garage, maar die willen er niks aan doen omdat ze zeggen dat wij geen garantie hebben...?
Ik koop een auto met de veronderstelling dat er airco op zit. Dit staat ook zo in de advertentie. Dan valt dit toch niet onder garantie?
Wat kan ik hier aan doen?
Ik wil dat ze alle onderdelen van de airco erop monteren.
Hierbij een reactie van Baaf Automotive,
Allereerst vinden wij het vervelend dat deze situatie ontstaan is maar we willen toch het een en ander duidelijk maken.
Deze auto is aangeschaft onder de volgende handels voorwaarden "gekocht zoals gezien en bereden"
Dat betekent in de staat zoals de auto er op dat moment bij staat.
Verder hebben wij de klanten de mogelijkheid gegeven om de auto een ochtend mee te nemen naar een bevriende garagehouder waar de auto grondig is geïnspecteerd.
Klant kwam terug van inspectie en was in deze staat goed bevonden en wilde de auto direct meenemen voor een gereduceerde prijs.
wij hanteren twee prijzen nl de meeneemprijs (zoals gezien en bereden) en de volledige prijs met de bijbehorende service.
De klant koos voor het eerste.
Als ondernemer van het jaar 2014/2015 vinden wij het belangrijk om hier naar iedereen duidelijkheid over te verschaffen.