Als ik bij een garage iets laat repareren en achteraf blijkt dat het niet opgelost is, dan ga ik terug. Zo steekt ook de wet en de logica in elkaar. En niet alleen bij een dealer, maar ook in elke andere situatie.marc1766 schreef: ↑01 feb 2020 09:38Bedrijf laat me betalen terwijl probleem niet opgelost is, weet niet hoe u reageert, maar je gaat toch niet betalen voor iets wat niet de oorzaak van het probleem is, en dan ook nog eens voor de 3e keer terug. Zeker als ze vooraf zeggen weinig van de standkachel af te weten omdat het sporadisch voorkomt.
Ook nog eens voor de derde keer terug is natuurlijk een zwaktebod. Na de reparatie is dat de eerste keer dat u terug zou moeten.
Het bijna heel mijn leven Opel en Chevrolet gereden en alle auto's zijn altijd dealer onderhouden geweest. Er is wel eens iets fout gegaan, dan ga je terug, praat je er over en wordt het opgelost. Wat u doet is eerst naar een ander gaan en dan gaan klagen. U passeert de dealer en laat hem geen mogelijkheid om iets op te lossen voor u.