Goedemorgen allemaal,
Aan het begin van het jaar heb ik een occasion aangeschaft. De auto rijdt geweldig en ik heb tot dusver echt niet te klagen.
Deze auto is 12 jaar oud en heeft hier en daar een plekje waar ik iets aan zou willen laten doen. Dus ging ik op zoek naar een goede en voordelige spuiter.
Op internet kwam ik Artstyle tuning tegen (http://www.artstyle-tuning.com).
Op de site kun je foto's zien van enkele projecten die ze gedaan hebben. Deze wekten mijn interesse wel. Dus ben ik iets verder gaan kijken op de website. De prijzen voor het spuiten (in special paint of inclusief een bodykit voor je auto) zijn erg scherp.
Maar naarmate ik verder keek op de site, des te meer vraagtekens riep dit bij mij op.
Ze vragen namelijk een aanbetaling van 40% van het totale bedrag. Als je dan bedenkt dat de laagste prijs 2100 euro is voor een werkzaamheid dan is die aanbetaling best veel. Ik vind het sowieso vreemd dat je een aanbetaling moet doen.
Verder zie ik nergens op de site een adres staan. Enkel een e-mail adres. En dan is dit ook nog een e-mail adres van de grootste gratis e-mail aanbieder van het internet. Komt niet echt professioneel over.
Ik heb toen maar een mailtje gestuurd met de vraag waar hun bezoekadres was. Een antwoord liet niet lang op zich wachten. Ze lieten weten dat ze geen bezoekadres hadden in Nederland. Alle werkzaamheden werden in Duitsland uitgevoerd om de prijs laag te houden. Het plaatsje waar dit gebeurde was Pommellen.
Hier had ik nog nooit van gehoord en ook de ANWB routeplanner moest me het antwoord schuldig blijven. Na even gezocht te hebben kwam ik erachter dat Pommellen een grensovergang was van Duitsland naar Polen. Nu snapte ik ook dat je je auto 3 tot 4 weken kwijt was als je hem bij hun liet spuiten.
Al met al vind ik het maar een vaag bedrijf.
Maar ik hoor graag wat anderen hiervan vinden. Misschien dat er mensen zijn die dit bedrijf kennen of ervaring mee hebben?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groeten,
Wouter Beneken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] artstyle tuning
Re: artstyle tuning
Dag Wouter,als ik jouw was zag ik van deze firma af het is maar een duister verhaal.
Normaal gesproken betaal je als alle werk verricht is,kan je dan niet betalen dan houden ze toch gewoon je auto als onderpand tot je wel betalen kunt.
Zoek iemand die betrouwbaar overkomt het kan dan misschien wel iets duurder zijn maar dan heb je ook iets terug naderhand.
Normaal gesproken betaal je als alle werk verricht is,kan je dan niet betalen dan houden ze toch gewoon je auto als onderpand tot je wel betalen kunt.
Zoek iemand die betrouwbaar overkomt het kan dan misschien wel iets duurder zijn maar dan heb je ook iets terug naderhand.
Artstyle-Tuning, daar heb ik ook nog ene verhaal over.
Ik heb ruim ene jaar geleden € 8.500,00 aan ene gabriel betaald.
Hun verkochten toen replica's van een ferrari.
Ik ben al een jaar lang van alles aan het doen deze gabriel te vinden, het adres was vals wat hij opgaf.
De auto heb ik nooit gehad en mijn 50% aanbetaling heb ik ook nooit terug gehad.
Een bedrijf in Den Helder beweert nu auto's te verkopen die van Artstyle afkomen, die replica's dus.
Maar die willen mij niet verder helpen, ik ben mijn € 8.500,00 kwijt en ben zeker niet de enige volgens mij.
Gabriel zit nu in polen maar ik weet geen adres, wie ow wie helpt mij?
Of Tros wat dachten jullie er zelf van om iets aan deze oplichters te doen?
Ik heb ruim ene jaar geleden € 8.500,00 aan ene gabriel betaald.
Hun verkochten toen replica's van een ferrari.
Ik ben al een jaar lang van alles aan het doen deze gabriel te vinden, het adres was vals wat hij opgaf.
De auto heb ik nooit gehad en mijn 50% aanbetaling heb ik ook nooit terug gehad.
Een bedrijf in Den Helder beweert nu auto's te verkopen die van Artstyle afkomen, die replica's dus.
Maar die willen mij niet verder helpen, ik ben mijn € 8.500,00 kwijt en ben zeker niet de enige volgens mij.
Gabriel zit nu in polen maar ik weet geen adres, wie ow wie helpt mij?
Of Tros wat dachten jullie er zelf van om iets aan deze oplichters te doen?
Hallo,
Ik heb ook nog wat geld tegoed van gabriel en zn broertje sebas(tenminste...zo noemen ze zichzelf!)
Alleen bij mij ging het om een interieur die ik nooit ontvangen heb en een corrado gto ombouw die ik ook nooit gehad heb!
ze noemde zichzelf toen trouwens DTS-Xclusive...
Heb ze later nog een aantal keer op internet langs zien komen als reisleiders en als interieur designers!!
Altijd onder de naam gabriel of sebas!
Maar mensen die hier ook mee bezig zijn, mail me!
Groeten,
M
Ik heb ook nog wat geld tegoed van gabriel en zn broertje sebas(tenminste...zo noemen ze zichzelf!)
Alleen bij mij ging het om een interieur die ik nooit ontvangen heb en een corrado gto ombouw die ik ook nooit gehad heb!
ze noemde zichzelf toen trouwens DTS-Xclusive...
Heb ze later nog een aantal keer op internet langs zien komen als reisleiders en als interieur designers!!
Altijd onder de naam gabriel of sebas!
Maar mensen die hier ook mee bezig zijn, mail me!
Groeten,
M