LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Deze conclusie trok de topic schrijver na alle reacties ennuh ga jij nou maar aangifte doen. Ik zie me trouwens bij de politie al aankomen met het verhaal dat ik opgelicht ben door iemand die mij een goede auto verkocht heeft maar mij alleen geen rekening heeft gegeven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

opgepast
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 nov 2005 21:25

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door opgepast »

Ik zie me trouwens bij de politie al aankomen

Reintje Vitesse, natuurlijk ga ik niet naar de politie......
Maar de FIOD heeft wel belangstelling voor deze zaak.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Nou kun je mij een hoop vertellen maar niet dat jij contact hebt gehad met de Fiod en dat zij jou vertelden dat...........
Daar doet de Fiod geen uitspraak over en de Fiod is totaal niet geinteresseerd in jou maar alleen in grote zaken. Jij kunt hooguit de "kliklijn" bellen en jouw onwaarschijnlijke verhaal daar uitleggen want het is natuurlijk ook niet erg slim om zonder betalingsbewijs[ondertekende factuur] de deur uit te lopen :!:

opgepast
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 nov 2005 21:25

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door opgepast »

Bij welke autohandelaar ben jij aanwezig, zullen we effe namen gaan noemen???

De boekhouding controleren door ze daar graag :lol:

VW Guru
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:40

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door VW Guru »

"Daar doet de Fiod geen uitspraak over en de Fiod is totaal niet geinteresseerd in jou maar alleen in grote zaken"

LAAT me niet lachen!!! Heb je er ooit van gehoord dat mensen in hun vak moeten groeien, en dus werkervaring moeten opdoen?? Juist ja. De junior-onderzoeker van de FIOD die krijgt de kleine zaakjes. En daar ben je als ondernemer niet blij mee. De hele *&^%&^^ zooi wordt dan namelijk omgekeerd, en als er in de steekproef afwijkingen worden geconstateerd dan krijg je gewoon een "Naheffing" plus de bijbehorende boete. Vervolgens kan jij dan aantonen dat de naheffing veel te hoog is (want die gooien ze natuurlijk op 500% van wat ze "normaal" geind hadden.) En Ja, mijn administratie is wel in orde, want bij mij konden ze niets vinden 10 jaar geleden.

opgepast
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 nov 2005 21:25

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door opgepast »

JE HEBT HELEMAAL GELIJK, MAAR MOOI DAT ZE BIJ JOU NIETS KONDEN VINDEN.

IK WEET NOG NIET OF IK VERDER GA IN DEZE ZAAK, WANT UITEINDELIJK BEREIK IK ER NIETS MEE, AL BAAL IK NATUURLIJK HIER WEL VAN

EIGENLIJK HOOP IK NOG DAT ER MEEDERE GEDUPEERDEN KOMEN VAN DIT BEDRIJF ZODAT JE SAMEN STERK STA

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

De junior-onderzoeker van de FIOD die krijgt de kleine zaakjes.
Jij verward een belasting controle door een inspecteur met 'n controle door de Fiod. Nogmaals de Fiod is er alleen voor grote zaken en die inspecteur noem jij waarschijnlijk 'n junior onderzoeker, het is wel een leuke benaming maaaaaar die slaat verder nergens op. :( ennuh verder is de boete geen 500% maar 100%, dus je betaalt het dubbele van hetgeen je oorspronkelijk zou hebben moeten betalen :roll:

opgepast
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 nov 2005 21:25

Re: auto gekocht, betaald, maar geen faktuur!!

Ongelezen bericht door opgepast »

ik kan je een ding vertellen, ook kleine zaken pakken ze aan!!

Gesloten