AUTOBEDRIJF LENFERINK
Ik zie dat de zwarte lijst is verdwenen, daarom wederom mijn mening spuien over een bedrijf wat zich (auto) bedrijf noemt.
Vorig jaar een Landrover voor 12.500 euro via dit bedrijf gekocht .
Zat net 3 maanden APK op, dus je gaat ervan uit dat een en ander wel in orde is.
Ondertussen zijn we 9 maanden en 6000km verder en de auto moest natuurlijk weer naar APK.
Tot onze onstelltenis zou de gehele reparatie ongeveer 6000 Euro kosten. Alles, maar dan ook alles was defect:ophanging, airco,uitlaat, 4 nieuwe banden.enz.
Volgens de Landrovergarage kan dit nooit tijdens de afgelopen 6000 km zijn gebeurd en is alles tijdens de laatste apk "over het hoofd gezien "en met teer en verf verbloemd.
Volgens de garage Lenferink was dit niet bij hun bekend, dus naar enige coulance kunnen we fluiten
Mij is ook een geval bekend van een collega die bij genoemde garage een Ford cabrio had gekocht. Volgens lenferink van het bouwjaar 1999.
Na aankoop en enig speurwerk, bleek deze auto van 1996 te zijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Autobedrijf LENFERINK Almelo
-
Re: Autobedrijf LENFERINK Almelo
Hallo dat jouw auto problemen heeft na de aankoop interesseert lenferink niet. Lenferink importeert vooral auto's vanuit Duitsland. Zij zijn een echte verkoop autobedrijf. Ze verkopen de meeste auto's tegen een lagere prijs dan bij een andere garage in NL hierdoor kom je bijna altijd terecht bij lenferink. ALle auto's die ze hebben geimporteerd zijn niet nagekeken. Een apk goedkeuring is heel makkelijk te vervalsen voor een autobedrijf. Daarom zul je bij alle autogarages de auto's vinden die goed gekeurd zijn.
Dus Autobedrijf lenferink is een verkoopbedrijf. Ze houden zich liever niet bezig met reparaties en apk enzo.
Dus Autobedrijf lenferink is een verkoopbedrijf. Ze houden zich liever niet bezig met reparaties en apk enzo.