hee mensen,
Als eerst wil ik jullie waarschuwen voor de autobedrijf liekendiek. Deze staat in rotterdam spaanse polder. Ik was er laatst met mijn vader aangezien ik net mijn rijbewijs hebt ging hij met me mee en ook omdat ik niet zo technisch ben. Daar aangekomen werden we heel vriendelijk geholpen. Maar schijn bedriegt ze verkopen je troep. Zal wat mankementen opnoemen: 1 kilometerteller was teruggedraaid
2.uitlaat was aan elkaar gekit. 3. olielekkage 4. remschijven waren helemaal op enz.enz.enz. Ik weet had zelf beter wat meer informatie moeten inwinnen voor dat ik een auto kocht. Maar de spanning was te groot om zelf snel in je eigen auto te rijden. Kan iemand me helpen want rechtbijstand doet niks en rdw en nationale autopas al helemaal niets. terwijl ze op hun website wel de nationale autopas logo gebuiken. Zijn er nog meer gedupeerde kunnen jullie me dan a.u.b. een steuntje in de rug geven met wat ik kan doen(ben nog vrij jong 20jaar en blond) EN VOOR IEDEREEN DIE EEN AUTO WILT KOPEN GA NIET!!!!!! EN IK HERHAAL NIET!!!!! NAAR LIEKENDIEK.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autobedrijf liekendiek in rotterdam spaanse polder
-
Re: autobedrijf liekendiek in rotterdam spaanse polder
Don Amor,
Jammer dat je niet eerst via Google op internet hebt hebt gekeken naar dit bedrijf.
Staat vol met klachten over dit tuig.
Je schrijft dat ze het logo Nat. Autopas gebruiken, terwijl bij jouw auto de tellerstand is teruggedraaid, misschien kan je ze daar op pakken.
Neem eens contact op met de BOVAG welke stappen je zou kunnen ondernemen.(niet geschoten is altijd mis) Dit bedrijf zal wel niet lid zijn van de Bovag, maar proberen kan je het altijd.
Succes.
Jammer dat je niet eerst via Google op internet hebt hebt gekeken naar dit bedrijf.
Staat vol met klachten over dit tuig.
Je schrijft dat ze het logo Nat. Autopas gebruiken, terwijl bij jouw auto de tellerstand is teruggedraaid, misschien kan je ze daar op pakken.
Neem eens contact op met de BOVAG welke stappen je zou kunnen ondernemen.(niet geschoten is altijd mis) Dit bedrijf zal wel niet lid zijn van de Bovag, maar proberen kan je het altijd.
Succes.
-
Re: autobedrijf liekendiek in rotterdam spaanse polder
Ook ik heb eenzelfde ervaring als vele anderen op dit forum hebben gehad bij Liekendiek. Al met al heb ik 8000 euro aan extra kosten gehad. Liekendiek verkoopt wagens die vele gebreken hebben en er wordt gefraudeerd met APK-keuringsbewijzen. De wagen die ik heb gekocht was uitermate onveilig, ondanks dat de wagen de dag voor de aankoop was goedgekeurd. De hele voortrein van de wagen was weggeroest. Maar Liekendiek beweert ondanks onafhankelijke rapportages van een erkende autohandelaar, dat er niets met de wagen aan de hand is. Het objectieve rapport geeft aan dat als ik met deze wagen hard over een hobbel was gereden, de hele voortrein zou zijn afgebroken! Wees dus zuinig op je leven en koop niet bij Liekendiek. Ik raad iedereen aan om even te googelen op internet. De rampverhalen over Liekendiek komen je enthousiast tegemoet.
KOOP DUS NIET BIJ LIEKENDIEK!
KOOP DUS NIET BIJ LIEKENDIEK!