LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autobedrijf Sanders te Apeldoorn

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
sjoegel

Re: Autobedrijf Sanders te Apeldoorn

Ongelezen bericht door sjoegel »

Heel scherp Riddert :D !

Ewijk

Ongelezen bericht door Ewijk »

Momenteel is op dit adres een autobedrijf gevestigd met de naam driving cars. Iemand ervaring met dit bedrijf? Zelfde eigenaar? Pand heeft in december wel op funda gestaan om opnieuw verhuurd te worden.
Veel kleine auto's enduitse import....

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Ewijk schreef:Momenteel is op dit adres een autobedrijf gevestigd met de naam driving cars. Iemand ervaring met dit bedrijf? Zelfde eigenaar? Pand heeft in december wel op funda gestaan om opnieuw verhuurd te worden.
Veel kleine auto's enduitse import...

Wegblijven dus...

v.d.Heyden

Ewijk

Ook wij kochten hier een jonge auto. Na het nodige speurwerk zijn wij erachter gekomen dat de geïmporteerde auto een terug gedraaide kilometerstand heeft! Koop bij dit bedrijf geen auto!!!

Ewijk

Volgens mij is dit nog steeds dezelfde eigenaar alleen onder een andere bedrijfsnaam.
Mijn ervaring leert dat het heel moeilijk wordt om de zaken netjes opgeost te krijgen. Ze houden je weken aan het lijntje en beloven de van alles.

Blijf bij dit bedrijf weg!!

Er hebben al meer mensen gereageerd op dit forum maar zij hebben deze berichten weer verwijderd. (C1 seduction met terug gedraaide km teller)(onderhoudshistorie lag in de auto maar kwam niet overeen met de huidige km stand)

Import van deze kleine auto's kan niet rendabel zijn zonder te rommelen...

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ewijk, zeker de auto niet grondig nagekeken of laten keuren voordat u tot aan schaf overging ?

Ewijk

Nee, auto was technisch in orde zover ik het heb laten beoordelen! Alleen een aangepaste kilometerstand!! Lijkt me dat ze dus de boel oplichten!!

antonbarneveld

Ongelezen bericht door antonbarneveld »

Driving cars is een prima garage klachten worden gelijk afgehandeld
auto gekocht citroen c1 netjes afgeleverd radio stoorde mog gelijk komen probleem werd gelijk op gelost zou er zo weer heen gaan

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

antonbarneveld schreef:Driving cars is een prima garage klachten worden gelijk afgehandeld
Daar zijn de meningen toch over verdeeld ....

En u kwam natuurlijk weer puur toevallig langs.

v.d.Heyden

vanbommelen

Ongelezen bericht door vanbommelen »

Wat dit verhaal onduidelijk maakt zijn de namen. Er zijn namelijk twee bedrijven aan de Hattemseweg.
Automobielbedrijf Sanders op Hattemseweg 62A
en
Garagebedrijf Sander Cycles opHattemseweg 46

Volgens mij gaat dit onderwerp over de eerste. Ik breng mijn auto en motor voor onderhoud bij Sander Cycles en die levert altijd prima werk. Ik krijg belletjes bij APK en onderhoud over welke onderdelen vervangen moeten worden, het werk ziet er netjes uit, eigenlijk altijd beter dan ik in het verleden van welke garage dan ook gewend ben.

Automobielbedrijf Sanders is een garage die altijd veel auto's te koop heeft staan, ik heb daar geen ervaringen mee, maar ik vermoed dat alle reacties over dat bedrijf gaan. Klopt dat?

nibt

Ongelezen bericht door nibt »

antonbarneveld schreef:Driving cars is een prima garage klachten worden gelijk afgehandeld
auto gekocht citroen c1 netjes afgeleverd radio stoorde mog gelijk komen probleem werd gelijk op gelost zou er zo weer heen gaan
Hit and run reclame, niet intrappen.

prem

Ongelezen bericht door prem »

Hahaha ga er maar weer lekker naar toe maandag om 8 uur, of werk je daar op kantoor? Dan een half uur later, dombo.

Reuvie

Ongelezen bericht door Reuvie »

Ik heb een auto gekocht bij Driving Cars weet niet of het dezelfde eigenaar is en dit zijn mijn bevindingen.......

Na heel wat garage's te zijn afgegaan kwamen we bij deze garage terecht. Na enige tijd te hebben onderhandeld hadden we vol trots een auto hier gekocht. Echter moest deze nog ingevoerd worden dus we konden hem niet direct meenemen. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben de auto aan vrienden laten zien. Echter bij het invullen van deze garage waren we geschrokken toen we op deze site terecht kwamen. De volgende dag direct contact opgenomen en onze bezorgdheid gedeeld.

Na het gesprek kregen we via de mail direct het chassisnummer en konden we de auto controleren. Deze bleek bij een garage in Frankfurt te zijn onderhouden. Alle gegevens wat Driving Cars ons gaf bleek te kloppen (Km Standen kwamen overeen met garage).

Dit was op zich al een geruststelling echter zat het ons nog steeds niet helemaal lekker. Dus nog een keer contact opgenomen. Hierbij kregen we het nieuwe kenteken al van meneer en konden we bij de RDW ook alles controleren. Hier hebben wij ook geen rare dingen uit gevonden. Onderhoudsboekjes waren netjes bijgehouden.

Naast het invoeren moest er ook een trekhaak op de auto deze is door de garage er keurig op gemonteerd en voordat we hem definitief kochten konden we nog een proefrit in de auto maken. Kortom wij hebben bij deze garage geen rare dingen geconstateerd en de afspraken zijn nagekomen. Daarom geven wij een positief advies voor deze garage. Nieuwe APK op de auto en verder netjes afgeleverd.

encore

Ongelezen bericht door encore »

Reuvie schreef:Ik heb een auto gekocht bij Driving Cars weet niet of het dezelfde eigenaar is en dit zijn mijn bevindingen..........voordat we hem definitief kochten ...
En hiervoor had u al een stel auto's op proef gekocht? :shock:

Reuvie

Ongelezen bericht door Reuvie »

Sorry ik snap even niet wat u bedoelt. Ik heb een auto bij driving cars gekocht niet een stel gewoon 1.

Ewijk

Enige relatie tussen beide lijkt er wel te zijn! Wij kochten de auto bij driving cars met APK. De APK werd uitgevoerd door Sanders cycles

shmp

Ongelezen bericht door shmp »

...
Laatst gewijzigd door shmp op 05 apr 2018 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

en zeker ook nog koffie met gebak, en een flesje wijn erbij?

laat me niet lachen zeg. maar vertel eens, wat is een drukgroepssensor?

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik heb gegoogled op drukgroepsensor en hoewel ik er ook nog nooit van had gehoord, lijkt zoiets wel te bestaan. De functie is me niet duidelijk. Tegenwoordig zitten er overal sensors op. Wij hebben een wc-rolsensor op het toilet.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

shmp schreef:Je koopt een auto met je verstand, luistert goed naar aparte geluiden en voelt hoe deze rijdt.
Kijk kijk, een 'gratis' aankoopadvies van Driving Cars. Gratis tussen aanhalingstekens, want in feite is het een zielige poging tot het maken van reclame.

Gesloten