LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autohandel van Boxtel/autobedrijf Henk van Boxtel te Breda
autohandel van Boxtel/autobedrijf Henk van Boxtel te Breda
Graag wil ik jullie waarschuwen voor autohandel van Boxtel a.k.a. autobedrijf Henk van Boxtel te Breda. Tijdje terug een auto gekocht die na enkele weken reeds kon worden afgevoerd naar de sloop. Volgens de ANWB en een andere deskundige heb ik een schadeauto gekocht die visueel nog enigzins is opgeknapt. Dit terwijl de garage me wijsmaakte dat de auto technisch in orde was. Heb zelf nog onder de motorkap gekeken en mij is toen niets vreemds opgevallen (maar ik heb er dan ook niet veel verstand van moet ik bekennen). Heb al met al nog 150 euro teruggekregen voor het autootje waar ik drie weken daarvoor 1650 voor had betaald. De auto laten repareren werd op 2200 euro getaxeerd, dus was de sloop de enige optie. Doordat de handelaar had gesjoemeld met mijn factuur (valse gegevens/namen op de factuur gezet), kon ik juridisch niet veel doen. Mijn advies: koop never nooit bij van Boxtel in Breda.
Re: autohandel van Boxtel/autobedrijf Henk van Boxtel te Breda
niet lullig bedoeld, maar je hebt geen verstand van auto's, en koopt bij een handelaar een auto van €1650,-, en neemt niemand mee die er wel verstand van heeft..en de garage is niet aangesloten bij de Bovag..
tsja....
tsja....
dat was inderdaad niet al te handig van me...maar het doet niets af aan feit dat de praktijken van dit bedrijf niet deugen...het feit dat ik er een wrak gekocht heb is één punt, maar het maken van facturen en hier een naam op zetten van een totaal ander onbekend persoon, dat geeft toch wel weer hoe dit bedrijf te werk gaat. Tuurlijk kan ik mezelf verwijten dat ik beter had moeten opletten/iemand mee had moeten nemen. Ik had voor mijn werk de volgende dag al vervoer nodig en ben daardoor niet kritisch/oplettend genoeg geweest.
-
hoi, ik heb toevallig begin van dit jaar een heel mooi dieseltje gekocht bij de fa henk van boxtel, voor een hele nette prijs,garage in mijn buurt taxeerde hem 500 euro hoger , en zelf had ik vorige maand een probleem met de accu , ook dit hebben zij keurig opgelost voor mij, terwijl dit eigelijk niks met garantie had te maken, maar factuur is bij jou een raar verhaal want ik kreeg bij aflevering keurig een factuur en heb zelf even gekeken uiteraard of mijn NAAM erop stond, heb jij niet gekeken toen je af rekende dan ..... oftewel , mijn autootje loopt super en heb geen klachten over dit bedrijf.
Goh moontje1966. Je komt je speciaal even aanmelden op dit forum en als 1e bericht direct een positief verhaal over een autohandelaar waarvan iets negatiefs is gemeld.
Het ligt er wel heel dik bovenop.....
Zou de factuur nog 's bestuderen, want zoals ts het omschrijft kreeg hij/zij een factuur met een andere tenaamstelling van het autobedrijf dan waar de auto door verkocht is. Een welbekende truc om onder gerechtelijke procedures uit te komen.
Het ligt er wel heel dik bovenop.....
Zou de factuur nog 's bestuderen, want zoals ts het omschrijft kreeg hij/zij een factuur met een andere tenaamstelling van het autobedrijf dan waar de auto door verkocht is. Een welbekende truc om onder gerechtelijke procedures uit te komen.
Een vriend van me heeft hier een auto gekocht die binnen een week behoorlijk kapot ging. Uiteindelijk heeft hij hem naar veel 5en en 6en terug kunnen geven maar het ging niet helemaal soepel....
Zoals bij veel dingen geldt hier ook, realiseer je wat je koopt en waar je het koopt, en als je twijfelt? NIET DOEN.
Zoals bij veel dingen geldt hier ook, realiseer je wat je koopt en waar je het koopt, en als je twijfelt? NIET DOEN.
Goede middag alle.
Allereerst wilde ik u mededelen dat er niet met facturen gerommeld kan worden,
cq met een andere firma naam.
de auto,s staan altijd in het handelsvoorraad.
dat betekent dat de auto,s op naam staan van het bedrijf.
dus er kan sowieso geen andere factuur/facturen uitgeschreven worden.
onder een andere naam.
tenzij het een auto is die ter consignatie word aangeboden.
dan krijgt u een andere factuur/bon erbij.
omdat autobedrijven/handelaren die autos niet in voorraad mogen zetten.
met vriendelijke groet gdn.
Allereerst wilde ik u mededelen dat er niet met facturen gerommeld kan worden,
cq met een andere firma naam.
de auto,s staan altijd in het handelsvoorraad.
dat betekent dat de auto,s op naam staan van het bedrijf.
dus er kan sowieso geen andere factuur/facturen uitgeschreven worden.
onder een andere naam.
tenzij het een auto is die ter consignatie word aangeboden.
dan krijgt u een andere factuur/bon erbij.
omdat autobedrijven/handelaren die autos niet in voorraad mogen zetten.
met vriendelijke groet gdn.
Dag meneer van het ongepast reclame makende autobedrijf:
denk u dat het erg veel zin heeft om in een bijna drie jaar oud topic nog een bericht te plaatsen...?
denk u dat het erg veel zin heeft om in een bijna drie jaar oud topic nog een bericht te plaatsen...?
goede dag DHC
Ik vind dat het wel zin heeft.
je moet ook mijn reactie lezen als je hem dan leest gaat het niet om 1firma maar om alle autobedrijven/autohandelaren.
want het heeft totaal geen zin om te klagen via een forum.
want je schiet er totaal niks mee op.
het maakt niks uit of je bij een dealer komt of een functioneel autobedrijf/handelaar.
je moet maar net geluk hebben met je aankoop.
en mensen kijk aub niet naar een bordje met bovag of andere kenmerken.
schiet je niks mee op.
je moet ook mijn reactie lezen als je hem dan leest gaat het niet om 1firma maar om alle autobedrijven/autohandelaren.
het maakt niks uit of je bij een dealer komt of een functioneel autobedrijf/handelaar.
schiet je niks mee op.
Je moet inderdaad maar net geluk hebben die zeldzame autohandelaar te treffen die WEL eerlijk is, en helaas is "Eerlijke autohandelaar" over het algemeen een contradictio in terminis.je moet maar net geluk hebben met je aankoop.
Dat zeiden ze vroeger in de "Beun de haas" reclames ooken mensen kijk aub niet naar een bordje met bovag of andere kenmerken.
schiet je niks mee op.
Wat een onzin!! Als je verkoopt, doe het dan met goede auto's en niet met rotzooi!!!het maakt niks uit of je bij een dealer komt of een functioneel autobedrijf/handelaar.
je moet maar net geluk hebben met je aankoop
-
Dus jij verkoopt ook over het algemeen rotzooi, en met een beetje geluk zit er een goede tussen? Weten we dat ook weer.GDNAUTOS schreef: je moet maar net geluk hebben met je aankoop.
witte angora schreef:Dus jij verkoopt ook over het algemeen rotzooi, en met een beetje geluk zit er een goede tussen? Weten we dat ook weer.GDNAUTOS schreef: je moet maar net geluk hebben met je aankoop.
GDNAUTOS schreef:goede dag DHC
schiet je niks mee op.
Fijne inhoudelijke reactie, uw ( ik spreek u gewoon met u aan want ik heb wel een stukje opvoeding gehad en mensen die ik niet ken tutoyeer ik vooralsnog niet) reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op. het is inmiddels wel -tig keer aangetoond dat klagen wel degelijk zin heeft. Wellicht is het u ontgaan dat talloze firma's uiteindelijk wél via dit forum reageren, daar waar brieven, email en telefoontjes niet het gewenste resultaat hebben...
En uw opmerking over het feit dat je gewoon geluk moet hebben toont aan dat u gewoon een sjacheraar bent....
goede morgen alle,
ik snap jullie reacties dames en heren.
wat ik met mijn laatste verhaal wil zeggen.
wij kopen onze auto,s vrachtwagens bussen gelukkig in het buitenland.
en wij verkopen 80% onze auto enz voor export.
overige 20% verkopen wij aan particulieren.
en wij hebben totaal geen problemen met klanten.
wij krijgen ook regelmatig auto,s enz binnen die wij verkopen voor klanten.
dat heet consignatie voor die autos geven wij geen garantie voor.
dus komen er problemen voor dan zijn wij niet aansprakelijk.
wij zijn wel aansprakelijk als wij zelf een auto verkopen uit onze eigen voorraad.
en daar gebeurt iets mee dan zijn wij aansprakelijk.
wij geven alleen garantie op motor en versnellingsbak.
dat zetten wij ook op factuur.
en dat is voor een periode van 3 maanden
op de rest geven wij geen garantie.
autos voor export zit geen garantie op.
wij hebben ook alleen autos vanaf bouwjaar 2004t/m2011
ik snap jullie reacties dames en heren.
wat ik met mijn laatste verhaal wil zeggen.
wij kopen onze auto,s vrachtwagens bussen gelukkig in het buitenland.
en wij verkopen 80% onze auto enz voor export.
overige 20% verkopen wij aan particulieren.
en wij hebben totaal geen problemen met klanten.
wij krijgen ook regelmatig auto,s enz binnen die wij verkopen voor klanten.
dat heet consignatie voor die autos geven wij geen garantie voor.
dus komen er problemen voor dan zijn wij niet aansprakelijk.
wij zijn wel aansprakelijk als wij zelf een auto verkopen uit onze eigen voorraad.
en daar gebeurt iets mee dan zijn wij aansprakelijk.
wij geven alleen garantie op motor en versnellingsbak.
dat zetten wij ook op factuur.
en dat is voor een periode van 3 maanden
op de rest geven wij geen garantie.
autos voor export zit geen garantie op.
wij hebben ook alleen autos vanaf bouwjaar 2004t/m2011
Je staat hier niet omdat klanten tevreden zijn!!en wij hebben totaal geen problemen met klanten
Bij zulke aankoopbedragen blijft het gokken en moet je altijd rekening houden met extra kosten, al is dit geval wel heel zuur. Ik rijd al 3,5 jaar in een auto die ik destijds voor 1750 euro heb aangeschaft, maar ik heb wel direct onderhoud en een reparatie laten uitvoeren.
Je goed inlezen in de zwakke punten van een type en liefst iemand met verstand meenemen is echt het verstandigst.
Een vriend van me kocht jarenlang auto's van maximaal duizend euro. Soms had hij mazzel en reed hij er een paar jaar mee en soms had hij dikke pech en kocht hij een Flintstone-auto (zelf meelopen omdat de hele bodem verrot was) en kon hij een paar weken later al op zoek naar een andere.
Je goed inlezen in de zwakke punten van een type en liefst iemand met verstand meenemen is echt het verstandigst.
Een vriend van me kocht jarenlang auto's van maximaal duizend euro. Soms had hij mazzel en reed hij er een paar jaar mee en soms had hij dikke pech en kocht hij een Flintstone-auto (zelf meelopen omdat de hele bodem verrot was) en kon hij een paar weken later al op zoek naar een andere.
ciske
sorry ik heb geen problemen met klanten.
dus helaas.
sorry ik heb geen problemen met klanten.
dus helaas.