LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoservice Willems

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
nooitmeer206

Autoservice Willems

Ongelezen bericht door nooitmeer206 »

Ik heb zeer slechte ervaringen met Autoservice Willemse in Rotterdam. Zij zijn een Peugeot dealer. Zijn er meer mensen die problemen met dit bedrijf hebben of gehad hebben?

MAXIEM

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag nooit meer 206

Ik heb jouw vraag/klacht ook neergelegd bij Klaagbus.nl. Twee kanalen weten meer dan een. Als je daartegen bezwaar hebt, dan hoor ik dat graag even van je. Groeten, Ton.

JGL

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door JGL »

Zou je wat specifieker kunnen zijn wat voor slechte ervaringen je hebt gehad?
Als het een officiele Peugeot-dealer is: Heb je al geklaagd bij Peugeot Nederland (de importeur)?

nooitmeer206

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door nooitmeer206 »

Met mijn eerste 206 1.4 Gentry ook problemen gehad die alleen niets voorstelden vergeleken met mijn 206SW 1.6 16V XS. Met de SW volgende problemen:
-piepende remmen, met veel pijn en moeite opgelost.
-fluitend geluid bij rechter zijruit veroorzaakt door loszittende ruit.
-rechter portier pas niet goed in carrosserie, is niet op te lossen.
-achterwielophanging inmiddels vervangen maar klacht komt zo nu en dan weer terug (een bonkend geluid in achterbak)

Ik zal best nog wel eea zijn vergeten, je raakt de tel kwijt. Waar Willemse in de fout is gegaan is dat op een gegeven moment we om de tafel zijn gaan zitten om inruil te bespreken (na nog geen 1,5 jaar!). 2 opties waren er, een 206sw quicksilver of een 307break die momenteel als bruikleen werd gebruikt. De 206sw quicksilver was uitverkocht dus ging ik voor de laatste optie. Afspraak was dat auto binnen een x aantal dagen beschikbaar zou zijn zodat ik er mee kon rijden. Tot op de dag van vandaag er nog niet in kunnen rijden (we zijn een half jaar verder). Toen ik 14 dagen na de gemaakte afspraak reclameerde middels een gepeperde fax toen werd de afspraak anders voorgesteld. Ik zou het dus bij het verkeerde eind hebben gehad. Niet zeker van mijn zaak heb ik excuses aangeboden en gezegd dat ik nog steeds de 307break wilde. Daarna nimmer meer iets van ze vernomen. Totdat ik 10 dagen geleden zag dat de quicksilver er weer was. Zo naief als ik was weer naar Willemse en gezegd dat ik graag wilde praten over inruil op basis van eerder gemaakte afspraken. 2 medewerkers beloofden dat ik teruggebeld zou worden. Na enkele dagen niets te hebben vernomen weer gebeld maar tot op heden niet gehoord. Afgelopen vrijdag importeur gebeld. Was ook lachen want mijn auto kwam in geen enkel bestand voor, pas na lang zoeken wisten ze hem te traceren. Heb brief naar importeur gestuurd al ben ik van mening dat het iets is tussen mij en de dealer maar importeur moet het wel weten.

Heb al 2 collega's die ook slecht behandeld zijn door deze dealer.

Gast

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door Gast »

Bij Nefkens kan je zo'n zelfde behandeling verwachten. Ik heb alleen maar onwil, onkunde en laksheid bemerkt.

Ze laten hun terecht klagende klant met een "probleem Peugeot" gewoon barsten.

En ik garandeer u allen: dit kan alle klanten van Nefkens/Peugeot overkomen, dus u ook als u besluit een Peugeot te kopen.

Ik doe het in ieder geval nooooit meer!

nooitmeer306

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door nooitmeer306 »

:( ]met een schok zag ik ineens de naam willemse staan .
Ik stond met mijn peugeot 306 langs de kant met een kapotte startmotor. Ik ben naar de dichtsbijzijnde garage gesleept.
In die garage wilde ze de startmotor vervangen. Maar de monteur
belde met willemse. IK zou misschien nog garantie hebben of als ik geen
garantie had zou er via peugeot-Nederland wel iets te regelen zijn.
Na de peperdure reperatie bij willemse werd doodleuk vermeld dat er
geen garantie was. Ik heb zelf nog drie keer moeten bellen om te vragen hoe het nou zat met die regeling met peugeot -Nederland.
Die derde keer werd gewoon gezegd dat er niets te regelen viel.

banpon

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door banpon »

Is dit wel een officiele dealer? Ik krijg de indruk van niet!
Als deze feiten zo zijn zoals beschreven lijkt het meer op een soort
servicedealer die zijn klanten weinig service biedt. Ik heb zoiets eens
met een VW meegemaakt, bleek ook geen officiele dealer maar een
subdealer te zijn. Melden kan altijd op www.automening.nl daar komen ze dan op een lijst van "foute" dealers te staan en dat helpt om te voorkomen dat meer mensen zich vergokken bij dit soort bedrijven.
Sterkte!

nooitmeer205

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door nooitmeer205 »

Autoservice Willemse is een officiele Peugeot Dealer in Rotterdam.

Gast

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door Gast »

Net zoals de Nefkens bedrijven in het hele land. Peugeot heeft zeer onbetrouwbare dealers!

Nooitmeer206

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door Nooitmeer206 »

Vandaag brief van importeur gekregen met mededeling dat dealer contact met mij gaat opnemen om problemen op te lossen. Ben benieuwd.
GELIEVE NIET MEER TE REAGEREN OP DIT ONDERWERP!~!!!@!@!@!@!

P. Tap

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door P. Tap »

Beste lezer van dit forum,

Vandaag 6 mei heb ik een gesprek gehad met Autoservice Willemse. De voormalige directeur was absoluut niet blij met het feit dat ik dit onderwerp was gestart op dit forum. Daarin kan ik ook volledig met hem meegaan, ik zou het ook niet leuk vinden als er over mijn zaak negatief gesproken werd. Maar het zijn wel mijn zuur verdiende centen.

Toch heeft het verhaal ook een positieve kant want we hebben uiteindelijk wel samen om de tafel gezeten en normaal kunnen communiceren.

En wat is uiteindelijk de uitkomst van het gesprek??? Welnu, ik hoop over een maand of 2 de trotse eigenaar te zijn van een nieuwe Peugeot 206 1.6 16V Quicksilver! Dus uiteindelijk is er echt sprake geweest van een win-win situatie.

Ik hoop dat de heer Wijn, of een collega van hem, dit bericht leest en sluit hiermee de zaak voor eens en altijd!

:D :D :D :D :D :D

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Autoservice Willems

Ongelezen bericht door Radar »

Op 7 mei had de heer Tap een uitvoerig gesprek met het autobedrijf. Hij meldt ons dat alle problemen zijn opgelost.

TROS Radar Internet

Gesloten