LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]citroen C3[/b] alleen maar problemen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
robert22

Re: [b]citroen C3[/b] alleen maar problemen

Ongelezen bericht door robert22 »

ik rij (als hij het toevallig doet) al 1,5 jaar in een C3. Ik ervaar het als een zeer onbetrouwbare auto. Met vorige auto (een Saxo) nooit problemen gehad. Maar dit is echt mijn laatste Citroen.

Ik zal u niet vervelen met de waslijst aan mankementen die ik aan dez auto hen gehad.

ces

Ongelezen bericht door ces »

Ik rijdt al citroen vanaf 1988, zelden problemen gehad. In augustus 2003 een c3 gekocht, na 4 maand was de dinamo kapot, dit viel onder de garantie. November 2005 garantie afgelopen, eerst verstuiver kapot, € 190,
dealer Dijkstra vroeg coulance aan bij citroen vanwege het feit dat dit onderdeel niet zomaar kapot kon gaan, citroen nl verwees naar de mogelijkheid om de auto langer te laten verzekeren en wees het af. December 2005 dinamo weer kapot, valt niet meer onder de garantie wordt weer coulance aangevraagd. gezien voorgaande antwoord denk ik de kosten á €400,-- welweer zelf te moeten betalen ik wacht af.

261266

Ongelezen bericht door 261266 »

graag zou ik weten of het normaal is dat van een auto van 2 jaar en 7 maanden oud het stuurhuis vervangen moet worden.dit is nodig omdat de stuurbekrachtiging uitviel.in een vorig bericht las ik dat er een citroen c3 van januari 2004 was die een bepaald nummer had op het stuurhuis dat vervangen moest worden maar dat deze autos niet teruggeroepen werden.graag zou ik van deze persoon een reactie krijgen want onze auto is uit de garantie en wij moeten deze vervanging zelf bekostigen.misschien dat wij met die informatie iets kunnen regelen bij de dealer.
b.v.d

odo

Ongelezen bericht door odo »