Bijna alle van deze z.g.n. asobakken hebben een grijs kenteken en worden in bijna alle gevallen bestuurd door een vrouwelijke bestuurster(wat op zich niet verkeerd is.)
Als je op 30 okt op het mailieveld was geweest dan had je gezien dat de grijskenteken auto,s niet vooral bestaan uit de door jou genoemde groep.
dan had je kunnen zien dat het hier ging om mensen die , door het bezit van een grijze auto, nog mobiel kunnen zijn, mensen die zo nog kunnen genieten van hun vrijheid tijdens hun pensioen, mensen die door het bezit van hun busje hun kinderen naar sport kunnen brengen.
Vaak is die zelfde eigenaar zeer zuinig op hun busje en zullen die nte op de stoep parkeren.
de doelgroep die jij aanhaald, bestaat veelal uit mensen met een hoog inkomen voor wie de, door jou genoemde asobakken, een tweede auto is. en hun raakt het afschaffen van grijs veel minder dan de gemiddelde grijsrijder. Dit blijkt na onderzoek nammelijk iemand te zijn met laag of modaalinkomen. welke door bezit van Grijs, zijn gezin en alles wat daar aan vast zit veilig probeert te vervoeren.
Denk je niet dat als zij een grote mpv zouden kunnen kopen en betalen dat dan zouden doen. ipv een auto te rijden die een aantal wettelijke beperkingen heeft.
En dan nog dit ik ben een grijskenteken eigenaar, maar ik heb """geluk""" ik krijg ontheffing omdat ik mindervalide ben en een rolstoel vervoer. Maar ik ben ook sollidair met hen die door een wan beleid van ons kabinet aan de financiele afgrond staan.