LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

Dit topic mag gestopt worden heb onder tussen een andere auto moeten aanschaffen.

Het liep aardig uit de hand wat onkosten betreft zou weer rond de 3000 euro kwijt zijn voor de APK.

ik heb maar 20.000 km kunnen rijden met deze auto heeft me nu 0,75 euro per kilometer gekost.

Ik wil bij deze Mv Fennema erg bedanken voor het wrak wat ze heeft verkocht.

!@#$%^^&*()

MAP81
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2012 13:27

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door MAP81 »

Het verhaal van EdDijk komt mij bekend voor, het is mij namelijk ook overkomen, de firma Fennema is alles behalve een oprechte autohandelaar.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Dit schreef Eddijk op 22 april 2012
eddijk schreef:Hij is deze maand na een weer een reparatie van maar liefst bijna 2000 euro weer goed gekeurt voor een jaar.
Dit schreef Eddijk op 18 juni 2012
eddijk schreef:Het liep aardig uit de hand wat onkosten betreft zou weer rond de 3000 euro kwijt zijn voor de APK.
Hoeveel keer per jaar laat Eddijk eigenlijk zijn auto APK keuren ??

( ik twijfel nu ernstig aan de oprechtheid van Eddijk)

JtC2
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 aug 2012 10:15

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door JtC2 »

Haha, trouwens, wat problemen betreft met de auto: TS beperk je aub tot de gebreken zoals die volgens jou reeds aanwezig waren bij aankoop. Alles wat erna kwam heeft gewoon te maken met pech en/of slecht onderhoud en/of verkeerd gebruik. Dat hoef je in ieder geval niet in de schoot te werpen bij Fennema.

eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

Er werd door T&T gezegt dat er niks aan de auto mankeerde dus daar geloof je hun op hun blauwe ogen.

Maar je komt achteraf bedrogen uit.

Gesloten