LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Citroen C2 VTR 1.4: "medestanders gezocht!"

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Fiona

Citroen C2 VTR 1.4: "medestanders gezocht!"

Ongelezen bericht door Fiona »

Vorig jaar eind mei een nieuwe Citroen C2 VTR 1.4. gekocht en vanaf dag 1 stapelen de problemen en klachten zich op. 2 vaste problemen die tot op de dag van vandaag niet op te lossen lijken te zijn. Citroen NL schuift het af op de dealer en dealer belooft mij eerder deze week de auto terug te nemen. Gisteren echter komen ze met een schandalig hoog bedrag dat ik bij zou moeten betalen omdat de auto in de tussentijd duurder is geworden + de pakketten die ik erbij had gekocht anders ingestoken zijn, dus ook daarvoor bij te betalen. Vergeten ze dat ik de auto niet "voor de lol" inruil en mogen zij mij exhorbitante bedragen vragen om zelf dan maar quite te spelen???
Graag hoor ik of meer mensen problemen hebben met de VTR en of mensen ervaringen hebben met innemen van een niet goed functionerende auto door een dealer!
Dank alvast!

Gast

Re: Citroen C2 VTR 1.4: "medestanders gezocht!"

Ongelezen bericht door Gast »

Veel succes met uw strijd tegen Citroen. Helaas heb ik al veel van dit soort problemen gelezen over de C2/C3/C5. Jammer, want het zijn leuke auto's!

Franse

Ongelezen bericht door Franse »

Jammer, want het zijn leuke auto's!
Jammer is dat ze met de Franse slag gebouwd zijn :cry:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik rij al 5 jaar citroen en heb toe nu toe geen probleem gehad als de dealer de problemen niet kan oplossen laat je het koopcontract toch ontbinden
of stap naar de bovag
ps wat zijn de problemen eigelijk mechien dat er iemand een oplossing weet

Gesloten