LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Defcte opvoerpomp Citroen Xsara Picasso

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Riny Bouwmans

Defcte opvoerpomp Citroen Xsara Picasso

Ongelezen bericht door Riny Bouwmans »

:x Op 24-06 2007 kreeg mijn auto niet meer gestart motor draaide maar sloeg niet aan. De diagnose van de garage was een defecte opvoerpomp van diesel brandstof systeem. Deze verangen en de kosten en de faktuur bedroeg € 408,75. Geen garantie (coulance) omdat de wagen van 2002 was, aantal km's 86099. Kwam volgens de garage (Driessens Eindhoven), bijna nooit voor! Na mijn defect contactslot 2006 een 2e grooooote tegenvaller. Ik denk niet dat mijn volgende wagen een citroen wordt.

magel725

Re: Defcte opvoerpomp Citroen Xsara Picasso

Ongelezen bericht door magel725 »

Ik zou ook nooit meer een Citroen kopen wanneer er na 5! jaar iets stuk gaat. Dat hoort onmogelijk te zijn!!

Alsjeblieft zeg...

cossie300

Ongelezen bericht door cossie300 »

Ik zou er maar niet meer mee gaan rijden. De kans is groot dat je dan binnenkort nieuwe banden en/of een uitlaat nodig hebt! De zoooveelste tegenvaller!!!
Ik koop nooit een Ford meer. Bij mijn vorige was om de week de benzinetank leeg. Kostte gemiddeld 60 euro. Dat is pas een tegenvaller! :roll:

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Dezelfde pomp is ook bij Peugeot, en eventueel op de sloop te koop, en sommige die zelfs APK keuringen doen monteren het dan ook nog!

Dus een pomp kan goedkoper, en waren er geen gereviseerde?

Ik begrijp dat het niet de brandstof pomp op de motor was, maar het kleine pompje van de tank naar de motorkap...?

Erg duur, en helaas kan dat gebeuren, maar je bent niet verplicht dit bij de echte dealer te doen.

Citoen Pik Aso? en dan mag Citroën wel zonder puntjes als je zuur kijkt!

Joyyyyy

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

kleine pompje van tank naar moterkap?

wat een vreemd brandstofsysteem:)

een opvoerpomp is net ff wat anders dan een standaard brandstofpompje bij een benzinewagen

het onderdeel zelf zal niet zoveel kosten, de manuren , daar zit ut um in

je kan de volgende keer mij ook ff meelen, kijk ik wel ff naar de wagen

niet te moeilijke reparaties graag :)

Gesloten