LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] engin 1.5 naviagietsysteem ANWB

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
habrajoh

engin 1.5 naviagietsysteem ANWB

Ongelezen bericht door habrajoh »

Juli 2003 heb ik een Engin pakket met siemens loox 600 pda aangeschaft voor €960,-. binnen een jaar kreeg ik gratis een update naar versie 1.5 dus ik dacht dat Engin wel een goed bedrijf was. Het kaartmateriaal was wel iets verouderd maar hier zou ook wel een keer een update voor komen. Ja die update kwam er in de vorm van een nieuw systeem (versie 4) met nieuw kaartmateriaal wat niet meer op de oude versie werkt. Ik werd dus eigenlijk "verplicht" om weer eens € 248,-
+ € 59,- voor een nieuwe versie van het pda besturingssysteem (wat inmiddels niet meer geleverd wordt door siemens) neer te tellen, om met goed kaartmateriaal te kunnen navigeren. Ik vindt het ronduit schandalig dat een systeem van net een jaar oud niet meer ondersteunt wordt met nieuw kaartmateriaal. Daarnaast heb ik dubbele pech want mijn GPS muis ontvangt bijna nooit geen satelieten meer, terwijl er niets in mijn auto veranderd is. Een telefoontje naar hun helpdesk geeft geen resultaat, ik moet maar even een e-mail sturen.
Dit heb ik verschillende keren gedaan maar er wordt niet gereageerd.
Veel engin gebruikers van het eerste begin hebben veel geld (bijna 1000 euro) voor dit systeem betaald maar zijn allen zeer ontevreden over de manier zoals Engin ons behandeld. Kijk maar eens op het forum van www.pocketpc-club.nl hoe de mensen denken over Engin.
Hoe ik mijn probleem ga oplossen weet ik nog niet, maar ik ben bang dat het me weer flink geld gaat kosten.

Groeten,
J.Habraken

Gast

Re: engin 1.5 naviagietsysteem ANWB

Ongelezen bericht door Gast »

Kaarten maken is en blijft een dure hobby...........

engingebruiker

Re: engin 1.5 naviagietsysteem ANWB

Ongelezen bericht door engingebruiker »

Ik ben een engin gebruiker van de eerste order, met de Loox600. En na alle meningen van andere en en mijzelf en de reacties hierop van de ANWB, kan ik niet anders concluderen dan; ENGIN houdt op te bestaan!!! Het kan niet concureren met de andere die er wel tijd in willen steken. ANWB, bedankt hoor. :(

Gesloten