LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring RouteMobiel

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.

Welke pechservice kies je

RouteMobiel
1
8%
Wegenwacht
10
83%
Via garage/fabrikant
1
8%
anders
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 12

goofy4all
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 mar 2005 19:52

Ervaring RouteMobiel

Ongelezen bericht door goofy4all »

Heeft er al iemand ervaring met RouteMobiel?
Wat is er bijvoorbeeld beter of slechter tov de wegenwacht.
Ik ben er erg benieuwd naar om over een tijdje te kunnen besluiten wat het wordt. 'k zie routemobiel overigens veel minder rijden dan de wegenwacht.

Zelf ben ik pas lid geworden van de ANWB, maar dan zonder wegenwacht, dat namelijk om wel van de kortingen gebruik te kunnen maken maar nog geen wegenwacht aangezien ik nog 2 jaar mobiliteitsservice heb via de fabrikant van mij auto.

Krientje
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 aug 2005 13:24

Re: Ervaring RouteMobiel

Ongelezen bericht door Krientje »

Tja, de service is beide keren dat ik er gebruik van heb gemaakt OK geweest, maar zie in een andere thread maar eens hoe ze sinds kort omgaan met hun 'gewaardeerde klanten'... :cry: Waaronder ikzelf!

Miquel
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:40

Re: Ervaring RouteMobiel

Ongelezen bericht door Miquel »

Ben zelf al 14 jaar ANWB lid; de reden waarom ik niet op Route Mobiel ben overgestapt is dat zij een extra premie vragen voor oudere auto's.

Dat, terwijl mijn auto van 1994 is en dus 11 jaar oud, maar wèl elke 15.000 km naar een Vakgarage gaat voor onderhoud. En ik ken heel veel eigenaren van minder oude auto's, die het heel wat minder nauwkeurig met het regulier onderhoud nemen.

Neemt niet weg: ook ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van Route Mobiel-leden :D

dr.spock
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2005 21:12

Re: Ervaring RouteMobiel

Ongelezen bericht door dr.spock »

Ik wilde mijn eigen aanmelden bij route mobiel, maar de klantenservice deelde mede dat auto's van 12 jaar en ouder niet geaccepteerd worden
Ik vind dit een vorm van discriminatie. En dan te bedenken dat mijn auto 200.000 km heeft gelopenen nog nooit problemen heeft gehad. :?

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Ervaring RouteMobiel

Ongelezen bericht door flepp »

Zeg maar dat de auto onder leeftijds discriminatie valt, stap naar de rechter. :)

Krientje
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 aug 2005 13:24

Re: Ervaring RouteMobiel

Ongelezen bericht door Krientje »

Kennelijk heeft Route Mobiel een aantal voorwaarden gewijzigd voor hun lidmaatschap.
Mijn auto is van 1987 en toen ik me aanmeldde vorig jaar was dit geen probleem, maar ik moet wel een hogere premie betalen.
In de nieuwe polis zijn ook de regels m.b.t. het aantal en de locatie van het aanvragen van pechhulp veranderd.

Gesloten