LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen All-in-Solo rijopleiding

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gast

Ervaringen All-in-Solo rijopleiding

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi hoi,

De reden dat ik heb besloten om op deze site een nieuwe topic te plaatsten is eigenlijk heel simpel; graag zou ik van mensen (instructeurs en leerlingen) willen weten wat hun ervaring is met All-in-Solo rijopeiding, gevestigd te Rotterdam.

Ikzelf ben rij-instructeur, en heb veel slechte verhalen en ervaringen met deze organisatie die landelijk rijlessen 'verzorgt'.
Met name heb ik persoonlijk klachten over de communicatie en het financiele gebeuren. Ook heb ik mijn twijfels over hun eerlijkheid, details zal ik in mijn verhaal voorlopig buiten beschouwing laten.
Ook vraag ik mij af of en hoevaak zij mensen een onjuist beeld schetsen over wat zij te bieden hebben, dit is met name een vraag voor de instructeurs onder ons.

Tot zover eerst mijn vragen, maar misschien volgt er meer.

Anonieme instructeur.

[email protected]

Re: Ervaringen All-in-Solo rijopleiding

Ongelezen bericht door [email protected] »

mijn nichtje heeft bij deze all in solo haar rijbewijs in een keer gehaald (geen problemen met het financiele zeg maar ) en zelf ben ik nu bezig bij R.S.N. als je het niet vertrouwt ga je eens bij andere informeren?
of bij andere werken bij r.s.n. is het financiele goed geregeld en als je wilt kun je zelfs vragen of ze de factuur van het betaalde willen opsturen, dus als je nu al twijfelt ga dan met een ander bedrijf in zee en ga daar pleite bij :? enne relax

Gesloten