LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met www.bos-comp.com

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
luckbenink
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:40

Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door luckbenink »

Beste leden,

graag wil ik hieronder mijn verhaal kwijt en jullie waarschuwen tegen dit soort, vervoers-tussenoplossingen.

Vorige week vond ik via marktplaats.nl een motor, merk Harley Davidson voor het bedrag van 3900 euro. Nadat ik de foto's had bekeken besloot ik om contact te zoeken met de verkoper, een zekere Thomas Brendt, wonende volgens de papieren op ; 12 St. Peters Square, Leeds, UK, Zip Code: LS9 8AH met het emailadres [email protected].
Volgens zijn schrijven zat hij in England, had wel in Nederland gewoond, daar ook een motor met een nederlands kenteken maar ging zich daar nu vestigen en wilde de motor snel verkopen. Hij liet mij nog een aantal foto's zien op de site; http://www.myvehicle.byethost12.com/Dav ... ctraGlide/. Daarna stelde ik hem de vraag hoe we dit dan zouden kunnen doen en hij kwam met een engels vervoersbedrijf genaamd www.bos-comp.com, die een constructie hadden als volgt.
- hij zou de motor aanbieden bij bos-comp
- ik als koper zou van bos-comp een mail krijgen waarin stond ddat de motor in hun bezit was
- ik zou aan bos-comp het bedrag van 4000 euro betalen ( 3900 voor de motor en de helft van de vervoerskosten naar nederland=100 euro)
- de motor zou dan binnen 3 a 4 dagen bij mij voor de deur staan en mocht ik hem 5 dagen uitproberen,
- na 5 dagen zou ik dan bos-comp een seintje geven of ik de motor wel/ niet wilde. Wilde ik hem dan werd het geld van bos-comp betaald aan thomas brendt, zo niet dan kreeg ik het geld weer terug gestort.

Ik heb toen de site bekeken en ik moet eerlijk bekennen dat deze zeer professioneel eruit zag en ik hierin vertrouwen had. Dus op 26 okt. jl heb ik via de rabobank, 4000 euro laten overschrijven naar de volgende gegevens;
Bank holder and address: Barclays Bank PLC, 1 Churchill Place, E14 5HP London, UK
account holder: Bos-Comp
account number: 43782506
IBAN: GB25 BARC 2092 6343 7825 06
SWIFT/ BIC: BARCGB22

Kort nadat ik het geld had overgemaakt wilde ik eens de betrouwbaarheid van bos-comp onderzoeken door op internet te snuffelen en kwam toen tot mijn grootste schrik allerlei verhalen tegen van oplichtingspraktijken van deze Thomas Brendt, waarbij haast identieke verhaeln werden beschreven. Zij hadden het in de gaten maar helaas, ik niet.
Ik heb nog geprobeerd om contact met bos-comp te zoeken maar zowel telefoonnummer als adres klopten niet.

Meteen daarop heb ik mijn bank persoonlijk en via de telefoon op de hoogte gesteld van dit feit, maar vertelde mij dat ze weinig konden doen. Ook heb ik meteen een melding gemaakt op www.mijnpolitie.nl, over internet-oplichting en heb ik bij het Bossche bureau aangifte gedaan van oplichting. Tevens heb ik op een aantal site die over oplichting gaan, mijn verhaal verteld en heb ik een mail gestuurd naar het hoofdburerau van bARCLAYS bANK te London.

Ook heb ik zowel die Thomas Brendt als Bos-Comp geconfronteerd met mijn bedenkingen en sinds dien niets meer van hun gehoord.

Pas dus op met dit soort tussenhandelaren. Ze spelen onder 1 hoedje en zijn echt een criminele organisatie. Ik heb weinig hoop ooit nog eens iets terug te zien van mijn geld.

met vriendelijke groet

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door rednax »

luckbenink schreef:
Kort nadat ik het geld had overgemaakt wilde ik eens de betrouwbaarheid van bos-comp onderzoeken door op internet te snuffelen en kwam toen tot mijn grootste schrik allerlei verhalen tegen van oplichtingspraktijken van deze Thomas Brendt, waarbij haast identieke verhaeln werden beschreven.
Tja, 2 dingen:

Doe eerst onderzoek en betaal dan....

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het vaak ook te mooi om waar te zijn.

Wel een fors bedrag aan leergeld overigens.

eneri71
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2010 11:12

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door eneri71 »

Helaas herkennen wij dit verhaal.
Van de week via marktplaats een caravan die idd te mooi was om waar te zijn. De gegevens van de bank etc kloppen precies met die van de Harley.
Na het overmaken gingen wij pas checken. Hoe stom kan je zijn.

Mady1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2010 09:43

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door Mady1987 »

Niet grappig zulke mensen.
Ben blij dat ik wel eerst ben gaan googlen. Maar het verhaal is identiek aan mijn verhaal.

Ik zag een auto op marktplaats staan die 'te mooi om waar te zijn' leek. Toch heb ik de aanbieder een mailtje gestuurd. Ik kreeg na enkele dagen een reactie, nog in het Nederlands maar met het verzoek te reageren in het Engels, want meneer was naar Engeland verhuisd voor zijn werk. Ook hij stuurde een link van die website van MyVehicle met foto's van de auto. Ik heb met mijn vader het verhaal besproken en het leek hem en mij nog wel redelijk betrouwbaar. Het grappige was dat mijn vader dat weekend in Engeland was voor zijn werk, dus hij heeft een mailtje gestuurd naar de aanbieder met de vraag of hij langs kon komen (ik gok dat dit een week of 3 terug was). Na 3 weken zonder reactie kregen wij afgelopen vrijdag weer een e-mail van de aanbieder. Hij biedt zijn excuses aan omdat hij de stad uit was voor zijn werk en vraagt of ik nog interesse heb in de auto. Ik reageer met ja ik heb nog interesse en vraag hoe we dat dan gaan doen. Ik krijg ook het http://www.bos-comp.com verhaal terug en het verzoek snel te handelen, want er is nog iemand die de auto wil kopen. Na het lezen van het mailtje krijg ik al mijn twijfels, al is het heel normaal om voertuigen vanuit het buitenland op zo'n manier te verkopen, ik wil er toch het fijne van weten. Alleen al Bos Comp op google intypen zegt voor mij wel genoeg. Het is gewoon 1 grote oplichtingsorganisatie, die blijkbaar onder diverse namen te werk gaan.

Oh ja, wat ook nog opvallend was... nadat ik het mailtje naar hem heb gestuurd dat ik interesse had in de auto, werd de advertentie van marktplaats gehaald!

Het is toch jammer dat het zo moeilijk is om zo'n organisatie bij de kraag te grijpen!

ANWBautoadvies
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 nov 2010 13:40

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door ANWBautoadvies »

Pas op voor dergelijke advertenties op Marktplaats. Het betreft vaak voertuigen die worden aangeboden in Engelse advertenties. Vaak is het een persoon die onlangs in Nederland nog woonachtig en werkzaam was. Meestal betreft het iemand met een medisch beroep of bijvoorbeeld werkzaam bij de politie. In ieder geval probeert men enige vorm van vertrouwen te wekken want de prijs voor het voertuig is vaak te mooi om waar te zijn. Ga hier dus niet mee in zee!!! Het gaat om Afrikaanse maffia. Het voertuig hebben ze niet eens in bezit en de foto's worden eenvoudig van internet geplukt. Pas op!!!!

erwtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 13:08

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door erwtje »

ben ik blij dat jullie dit op het internet vermelden.
ben net bezig met ook een harley, alleen nu heet de man blijkbaar mark robertson.
exact hetzlefde verhaal.
alleen wacht hij nu nog op antwoord.
is er een manier om nu een einde te kunnen maken aan deze praktijken?

kan ik dit ergens melden?

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door Mallemalle »

er is maar 1 manier, beetje nadenken en op je vingers natellen dat dergelijke ads volstrekte kolder zijn

daarnaast, welke maloot maakt (een bak) geld over voor iets wat hij nog niet eens heeft kunnen bekijken

geen enkele medelijden met mensen die dit meemaken of hebben meegemaakt

Bankstel
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2011 15:38

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door Bankstel »

Dank je wel voor deze informatie want ik vond het ook al te mooi om waar te zijn.

Via marktplaats word een mooie zeer goedkope caravan aangeboden.
Exact dezelfde info wat u beschrijft krijg ik ook via de mail met een gmail account van ene Arnold Sven.

De Foto's inderdaad via: ttp://www.myvehicle.byethost12.com/Knaus500TKsudwindbj2001/

Ik heb hem net een mail geschreven of ik zondag niet langs kan komen in Engeland om hem te bekijken en als hij bevalt neem ik hem zelf mee.

Eens kijken hoe hij reageert.

Nogmaals bedankt dat u deze info heeft geplaatst, het bespaart me het gevoel dat ik een unieke kans mis.

Groet,

Bankstel

ofzo
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2011 16:01

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door ofzo »

Hoi Bankstel.
Ik geloof dat wij naar dezelfde caravan kijken. Is het een Knaus met de volgende beschrijving zoals hier onder? Het verhaal is verder hetzelde, ook via de Bos Compagny voor 3200 en 100 verzending? Hij noemt zich bij mij Arnod Sven.
Gr Ofzo

KNAUS 500 TK SUDWIND INCL. Power Mover XL
Bouwjaar 2001
Incl Voortent Made by Isabella

Accu, Boiler, Caravan Power Mover XL, Cassettetoilet, Circulatieverwarming, Kachel, Koelkast, Afzuigkap, Omvormer, Radio CD ingebouwd, TV aansluiting, Lader, Openslaande ramen, Combicassettes, Reservewiel, Ringverwarming, Schokbrekers, Serviceluik, Stabilisatorkoppeling, Verzwaarde steunen, Voortent Made by Isabella i.z.g.s, Voortentlamp, Watertank (vast).
Tevens is er nooit gerookt in de caravan en zijn er geen huisdieren in geweest.
Caravan en voortent zijn echt in zeer goede staat.
Rondzit Middenkeuken Lengte stapelbed, treinzit, Midden toilet.
Best Regards, Arnold

ofzo
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2011 16:01

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door ofzo »

Ik zie nu dat hij zich bij jou ook Arnold Sven noemt. Ik ben erg benieuwd of hij nog reactie zal geven of je langs mag komen. Ik hoor het graag. Wanneer je nu nog niets gehoord hebt dan waarschijnlijk niet meer want ik krijg binnen een uur reactie van hem, waarschijnlijk omdat hij nu nog hoop heeft.
gr Ofzo

dajode
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2011 17:31

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door dajode »

Hallo,

Ook wij zijn bijna in deze malafide praktijk getrapt, gelukkig bijna doordat ik uit mijn nieuwsgierigheid, via google zocht naar bos-comp.com !
Blij dat ik jullie berichten tegenkwam want blijkbaar is hij nog steeds bezig om mensen op te lichten!!!
We kwamen op marktplaats, afgelopen zaterdag 15-1 een leuke camper tegen. De prijs vonden wij al opvallend 7000,- en normaal voor dat type camper is het ruim 10.000 meer!
Overigens de advertentie was de volgende dag er alweer af. (bij woonplaats stond Raalte, ov)
Gemailt en het antwoord was, vanwege werk in het buitenland verkocht hij de camper en is hij scherp geprijst. Zijn vrouw mailde, want hij was engels en zijn vrouw nederlandse.De vrouw vertrok de volgende dag naar amerika, dus moest in het engels terugmailen. Na wat zoektochten op internet en vergelijkingen maken met gelijksoortige campers, besloten toch nog een keer te mailen met veel vragen over de camper. Krijg ik vanmiddag mail terug enhij schrijft dat hij via bos-comp.com het regelt en wij kunnen betalen en als het niet bevalt krijgen we 100% het geld terug.
Gelukkig heb ik een gezonde achterdocht en speurde op internet naar deze tussenpersoons bos-comp.com en kwam via trosrader hier terecht.
Hij gebruikt nu ook de naam, [email protected]
Ik hoop dat meer mensen eerst op onderzoek uitgaan ipv direct in zee te gaan.
Ik ga nog even uitzoeken wat ik hier verder mee kan t.a.v. aangifte of iets dergelijks. Tot op heden heb ik nog niet teruggemailt op zijn laatste reactie over bos-comp.com.

dajode
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2011 17:31

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door dajode »

Overigens het ging om een Prachtige Fendt camper 6 persoons, met de volgende beschrijving:
( wat ik gekopieerd heb uit mijn laatste mailbericht incl. het verzoek te betalen via bos-comp.com)
camper is van 1997
2500 tdi cat
120000 klm
cru control
heel veel bergruimte
schotel antenne
ringverwarming
douce met toilet
schoonwater tank
vuilwater tank
gas aansluiting buiten
airco
omvormer voor huishoud accu
extra omvormer
grote garage
groot vastbed
koelkast met grootvriesvak 12volt 220 volt en gas
electrice instap
fietsrek voor drie fietsen

The camper has dutch registration. You will not pay another taxes. This is the reason why I am selling it in Holland. You can drive it with a car license.
The shipping/payment will be made using Bos-Company . Please carefully read all the steps below.
Read all the informations from : http://www.bos-comp.com/Shop&Ship.html .
It's 100% safe for me and you.

----------------------
Here is how we are going to do:

1. I will ship the camper with Bos-Company .
2. Bos-Company staff will carefully inspect the camper. They will contact you after the inspection, and tell you all the necessary details about the camper state .
3. You will transfer the money to Bos-Company bank account. The money will stay in Bos-Company custody.
4. You will receive camper and check/test etc.
5. You have 5 days to inspect/test the camper.
6. After you receive the camper and test you must contact Bos-Company to tell them that everything it's alright, and they will give me the money.
If you find anything you don't like about the camper you have the option to refuse it within the 5 testing days. In this case you will be 100% refunded.

*Note: Bos-Company will take care of the documents transfer and the registration of the camper, so we don't have to worry about this. The camper will be insured for the transport and testing days.

If you agree my price give me the name and address where to ship it.
Please hurry if you want to buy it because I have another customer who is interested in the camper.

1 ik verzend de camper met Bos-Company => http://www.bos-comp.com/Shop&Ship.html
2 die inspecteren de camper en nemen contact met u op om de uitkomst van de inspectie mee te delen...maw de staat van de camper
3 u maakt het geld over naar Bos-Company tussenpersoon
4 u ontvangt de camper en inspecteert het zelf
5 u kunt 5 dagen rustig op uw gemak de camper uitproberen
6 indien alles naar wens is neemt u contact op met Bos-Company en die zorgt dat ik mijn geld pas dan krijg. Indien na die 5 dagen alsnog blijkt datde camper toch niet bevalt kunt u 100% van uw geld terugkrijgen.

ps Bos-Company zorgt voor alle papierwerk dus daar hebben we geen omkijken naar.
Indien u accoord bent ontvang ik graag uw NAW gegevens zodat de verscheping plaats kan vinden.

Best Regards,
Arnold

ardaveenstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2011 14:22

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door ardaveenstra »

Dear Arda,

I can't speak on the phone. I had a car accident one month ago and I lost my voice for 3 month. I had a operation and I will be fine in 2 months.
The motor has dutch registration. You will not pay another taxes. It is in perfect condition
The shipping/payment will be made using Bos-Company . Please carefully read all the steps below.
Read all the informations from : http://www.bos-comp.com/Shop&Ship.html .
It's 100% safe for me and you.

----------------------
Here is how we are going to do:

1. I will ship the motor with Bos-Company .
2. Bos-Company staff will carefully inspect the motor. They will contact you after the inspection, and tell you all the necessary details about the motor state.
3. You will transfer the money to Bos-Company bank account. The money will stay in Bos-Company custody.
4. You will receive motor and check/test etc.
5. You have 5 days to inspect/test the motor.
6. After you receive the motor and test you must contact Bos-Company to tell them that everything it's alright, and they will give me the money.
If you find anything you don't like about the motor you have the option to refuse it within the 5 testing days. In this case you will be 100% refunded.

*Note: Bos-Company will take care of the documents transfer and the registration of the motor, so we don't have to worry about this.

If you agree my price give me the name and address where to ship it.
Please hurry if you want to buy it because I have another customer who is interested in the motor.

1 ik verzend de motor met Bos-Company => http://www.bos-comp.com/Shop&Ship.html
2 die inspecteren de motor en nemen contact met u op om de uitkomst van de inspectie mee te delen...maw de staat van de motor
3 u maakt het geld over naar Bos-Company tussenpersoon
4 u ontvangt de motor en inspecteert het zelf
5 u kunt 5 dagen rustig op uw gemak de motor uitproberen
6 indien alles naar wens is neemt u contact op met Bos-Company en die zorgt dat ik mijn geld pas dan krijg. Indien na die 5 dagen alsnog blijkt datde motor toch niet bevalt kunt u 100% van uw geld terugkrijgen.

ps Bos-Company zorgt voor alle papierwerk dus daar hebben we geen omkijken naar.
Indien u accoord bent ontvang ik graag uw NAW gegevens zodat de verscheping plaats kan vinden.

Best Regards,
Arnold

jspijker
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2011 16:36

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door jspijker »

Ook ik had vandaag bijna een caravan via Marktplaats bij Arnold Sven gekocht.
Hij woont in Engeland en de transport zou via Bos-Comp gaan.
Ziet er inderdaad heel professioneel uit. Gelukkig eerst nog even gegoogled en kwam op de site van Radar terecht.

de graaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2011 18:33

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door de graaf »

hier idem dito, zelfde verhaal andere motor. Had voor de grap gemailed of hij niet een cijfer in de vraagprijs vergeten was. moet nu nog een "passend "andwoord vinden.
Verbaasd me dat dit soort praktijken zomaar kan.
---------------------------------------------------------------------------------Ik heb een paar foto's van de motor bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://www.myvehicle.byethost12.com/BMWK1200Rbj2005
Deze motor is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de motor, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de motor naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de motor te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze motor 3.200 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.300 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA
Best Regards,


en een volgende mail:

[Dear Niel,

The motor has 43105km
The shipping/payment will be made using Bos-Company . Please carefully read all the steps below.
Read all the informations from : http://www.bos-comp.com/Shop&Ship.html .
It's 100% safe for me and you.

----------------------
Here is how we are going to do:

1. I will ship the motor with Bos-Company .
2. Bos-Company staff will carefully inspect the motor. They will contact you after the inspection, and tell you all the necessary details about the motor state.
3blablablabla

diedenlien
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2011 22:11

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door diedenlien »

Hallo,

Ik heb van de week gemaild met ene Arnold Sven.
Hij had een caravan te koop staan op marktplaats, Dethleffs.
Mooi ding uit 2001, 6 slaapplaatsen voor € 3600,00.
Koopje volgens ons dus wij reageerden met de vraag waarom deze zo goedkoop is.
Hij ging verhuizen deze week naar Verenigd Koninkrijk en zijn vrouw naar USA.
Ze moesten zo snel mogelijk hiervan af en nu was hij toevallig net al verhuist naar Engeland.
Dus dan moesten we de caravan verschepen met........ Bos Comp!!
Ja ja, echt waar.
Mijn man zegt nog dat we even moesten gaan googlen naar dit bedrijf en toen kwamen we direct bij Radar terecht.
Gelukkig is er altijd weer Radar... echt.
Let dus op mensen.
Niet doen!!
Heb deze meneer net een mailtje gestuurd of hij niet Thomas Brendt is.
Denk dat hij niet meer terug reageer.

Groeten Carolien

Hans0105
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2011 11:23

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door Hans0105 »

Op marktplaats werd een Volkswagen Polo bouwjaar 2003 aangeboden voor een leuke prijs weinig kilometers 98.000 en maar €2800. Nadat ik contact had gezocht met de verkoper bleek hij al in het buitenland te zitten. Ik kon de auto uiteraard kopen en over de prijs waren we het ook eens geworden € 2600 inclusief verschepen via bos-company. Net als alle andere reacties hierboven werd de procedure uitgelegd hoe het een en ander in zijn werk ging. Gestart in het nederlands en vervolgens moest er in het engels verder gecommuniceerd worden. Ook de smoes om even telefonisch contact te krijgen was geheel volgens eerder vermelde smoes zijnde een ongeluk en men kon niet praten.
Hier wat tekst hoe hij antwoordde:

2600euro and we have a deal.
The car is in perfect condition. It has dutch registration. You will not pay another taxes.
The shipping/payment will be made using Bos-Company . Please carefully read all the steps below .
Read all the informations from : http://www.bos-comp.com/Shop&Ship.html .
It's 100% safe for me and you.

----------------------
Here is how we are going to do:

1. I will ship the car with Bos-Company .
2. Bos-Company staff will carefully inspect the car. They will contact you after the inspection, and tell you all the necessary details about the car state.
3. You will transfer the money to Bos-Company bank account. The money will stay in Bos-Company custody.
4. You will receive car and check/test etc.
5. You have 5 days to inspect/test the car.
6. After you receive the car and test you must contact Bos-Company to tell them that everything it's alright , and they will give me the money.
If you find anything you don't like about the car you have the option to refuse it within the 5 testing days. In this case you will be 100% refunded.

*Note: Bos-Company will take care of the documents transfer and the registration of the car, so we don't have to worry about this.

If you agree my price give me the name and address where to ship it.
Please hurry if you want to buy it because I have another customer who is interested in the car.

1 ik verzend de auto met Bos-Company => http://www.bos-comp.com/Shop&Ship.html
2 die inspecteren de auto en nemen contact met u op om de uitkomst van de inspectie mee te delen...maw de staat van de auto
3 u maakt het geld over naar Bos-Company tussenpersoon
4 u ontvangt de auto en inspecteert het zelf
5 u kunt 5 dagen rustig op uw gemak de auto uitproberen
6 indien alles naar wens is neemt u contact op met Bos-Company en die zorgt dat ik mijn geld pas dan krijg. Indien na die 5 dagen alsnog blijkt datde auto toch niet bevalt kunt u 100% van uw geld terugkrijgen.

ps Bos-Company zorgt voor alle papierwerk dus daar hebben we geen omkijken naar.
Indien u accoord bent ontvang ik graag uw NAW gegevens zodat de verscheping plaats kan vinden.

Best Regards,
Mark


I can't speak on the phone. I had a bike accident one month ago and I lost my voice for 3 month. I had a operation and I will be fine in 2 months

Uiteraard ben ik er verder niet op ingegaan. Mede dankzij dit forum is mij een hoop ellende bespaard gebleven. Mede daardoor vond ik het belangrijk om te laten weten dat ze dus nog steeds actief zijn. Ook heb ik Marktplaats op de hoogte gebracht van deze praktijken. Weet echter nog niet hoe zij gaan reageren.
Laten we alert blijven en elkaar waarschuwen voor dit soort malafide praktijken.

dajode
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2011 17:31

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door dajode »

Hallo,

ONlang heb ik Marktplaats ook hierover geinformeerd. Ze hebben hem of zijn advertenties geblokkeerd, kennelijk is dat nog niet helemaal gelukt.
Hopelijk trapt niemand in deze criminele praktijken!.

JoeyJhonny
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2011 18:24

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door JoeyJhonny »

rednax schreef:
luckbenink schreef:
Kort nadat ik het geld had overgemaakt wilde ik eens de betrouwbaarheid van bos-comp onderzoeken door op internet te snuffelen en kwam toen tot mijn grootste schrik allerlei verhalen tegen van oplichtingspraktijken van deze Thomas Brendt, waarbij haast identieke verhaeln werden beschreven.
Tja, 2 dingen:

Doe eerst onderzoek en betaal dan....

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het vaak ook te mooi om waar te zijn.


Beste Luck,

Ik heb een vraag aan jou kort nadat jij het geld hebt overgemaakt kon je het toen nog terug halen op een een of andere manier...ik ben bang dat ik hier ook ben ingetrapt en ga nu aangifte doen bij de politie of het wat helpt is een tweede maar als er toch iemand is die een andere oplossing heeft voor dit soort maniakken te bestrijden laat het dan AUB weten.,zou jij of iemand anders mij misschien kunnen helpen ik ben radeloos en weet niet wat te doen.
Ik hoop dat ik ook nog ooit wat van me geld terug kom te zien.
Groet J.
Wel een fors bedrag aan leergeld overigens.

JoeyJhonny
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2011 18:24

Re: Ervaringen met www.bos-comp.com

Ongelezen bericht door JoeyJhonny »

Beste mensen,

A.U.B kijk nog steeds uit met wat je koopt via MP of speurders.
Ik had verwacht dat deze internet site's 100% betrouwbaar was.
Deze zekere Thomas Brendt en Mark Robertsen zijn nog steeds bezig met mensen op te lichten.
Ik ben hier ook ingetrapt zo dom van mezelf om niet eerst te gaan kijken hoe vertrouwelijk deze Bos-COMP nou eigenlijk was,zoals de mensen vermelden op deze site dat BOS-COMP zo professioneel er uit zag.
Ik ben ook bang dat ik nooit meer wat van mijn geld terug zal zien.
Ik ga toch van alles proberen om hier wat aan te doen,maar ik ben er bang voor dat we zulke mensen als deze die zo opereren nooit te pakken zullen krijgen.
Als er toch mensen zijn met suggesties dan zijn deze altijd welkom.
Laten we hopen dan deze mensen(wat je mensen kunt noemen?!) dit niet meer zullen doen en dat er niet meer mensen zoals ons die hier goed vertrouwen in hadden de dupe er van worden!

Gesloten