LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ex huur auto bij Opel dealer

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
dijk

ex huur auto bij Opel dealer

Ongelezen bericht door dijk »

Ik koop een Opel Zafira bij een officiële Opel dealer. Een zogenaamde OK Quality occasion. Later tref ik in de auto een verhuurbewijs van de auto aan. Volgens de dealer (Terberg Utrecht) en Opel Nederland mag dit gewoon. Dat is even fijn. denk je een prive gebruikte auto te kopen voor je dure geld koop je een ex huur auto. Als ik een ex lease of huurauto wil kopen kies ik daar bewust voor en ga ik wel naar een ander bedrijf. Natuurlijk staat Opel helemaal achter de kwaliteit enz. enz. Vreemd dan toch weer dat ze nergens hardop verkondigen dat ze deze verkoopmethodiek toepassen.

Gast

Re: ex huur auto bij Opel dealer

Ongelezen bericht door Gast »

uhm.......waarom zou dit niet mogen dan? :?:

Gast

Als u eens wist hoeveel jonge occassions ex-huurauto zijn.....Ik heb zelf bij een verhuurder gewerkt en de auto's gingen daar 9 maanden mee en dan retour naar de dealer. Die haalt dan de besten eruit en de mindere auto's of het overschot gaan naar de handel. En wat is er mis me. Deauto's zijn jong en je krijgt goede garantie. Wat is het probleem??

Ter info: wij hadden destijds 6000 auto's in de vloot die (bijna) allemaal iedere 9 maanden ververst werden. En zo werken alle grote verhuurders.

Opeltje

Ongelezen bericht door Opeltje »

Een zogenaamde OK Quality occasion.
Ik hoop dat je toch wel weet wat occasion betekent???
Daarnaast vraag ik mezelf af, hoe je reactie zou zijn als je geen verhuurbewijs had gevonden, maar bij toeval had ontdekt dat die auto eigendom was geweest van een dame van lichte zede die mobiel, dus in de auto haar klanten had ontvangen??????
Of in een gunstiger geval, als je het verhuurbewijs niet had gevonden.
't oog niet ziet, 't hart niet deert denk ik dan.

Deze situaties zijn maar op één manier te voorkomen....... Een nieuwe auto kopen.

Succes

dijk

Ongelezen bericht door dijk »

Moet je eens kijken als je hem inlevert bij de dealer met de mededeling dat het om een ex huur auto gaat wat er met je inruilprijs gaat gebeuren.

Gast

Dijk, je praat onzin. Koop voortaan een nieuwe, dan weet je zeker wat er met je auto is gebeurd!! Ruil 'm nu maar gewoon in en stop met zeuren.

FritzTheCat

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

De inruilprijs van een Opel is altijd belachelijk laag.....terecht overigens.

Kwaliteit kost nu eenmaal meer dan een Opel.

haha, niet zeuren in je ex huurbak. Jij wilt toch Opel rijden...!!?

bij anderen

Ongelezen bericht door bij anderen »

Dit is bij andere merken net zo hoor
Veel merken verkopen ex lease/verhuur auto's als Qwality cars enz.

Heb er zelf heel slechte ervaring mee gehad met een Mitsubishai Space Star die binnen 1 jaar onder motorkap 1 bonk roest was en door dealer gelukkig terug werd genomen
Inporteur nam niet eens de moeite te komen kijken !

gastjehopenloos

Ongelezen bericht door gastjehopenloos »

:twisted:

Meneer dijk

U moet nu niet gaan emmeren, dat weet je als je zo dom bent om een opel aan te schaffen.
En dat ze bij de opeldealers iedereen voor de gek houden en willen oplichten of willen tillen.
het is uw eigen schuld, boontje komt om z'n loontje.

Had u nu maar een FORD gekocht. de dealers zijn te minste eerlijk en hadden het u vertelt , wat de geschiedenis is van een auto.

Maar nee u moest zonodig een opel aanschaffen dus:

WIE ZIJN BILLEN VERBRANDT MOET OP DE BLAREN ZITTEN

mag ik u toch heeeeeel veeeeeel sterkte toewensen met uw aangekochte zeepert of kat in de zak.

:twisted:

Gast

Nou zwijg maar over Ford,heb een fiesta van 2000 gehad,nieuw gekocht,bleek een zwembad ingebouwd te hebben :lol: lekte als een zeef,heeft nu gelukkig iemand anders plezier van :lol:

Dus Ford is ook geen optie

Doeiiiiiiiii

Gast

Je moet ook niet gaan rijden met een Ford!
Gastje Hopeloos heeft hem al 10 jaar in de garage staan en nooit problemen ermee 8)

pietjeprecies

Ongelezen bericht door pietjeprecies »

Zeg gastjehopeloos'

Hou je er wel rekening mee dat je een bepaald intelligentieniveau moet hebben om op dit forum te mogen meepraten. Ga gewoon weer met je blokjes spelen en beledig mensen niet.

karewiel

Ongelezen bericht door karewiel »

geachte heer Dijk,heeft U navraag gedaan over de vorige eigenaar van de auto,zo nee;niet zeuren want u kan u eigen het verwijt geven dat u geen goed onderzoek heeft gedaan naar de geschiedenis van de auto,maar wat doet het er toe dat het een huurauto is geweest,deze auto's worden beter onderhouden dan een auto van de gemiddelde particulier

Gast

Misschien ook omdat het nodig is :?: :idea:

gastjehopenloos

Ongelezen bericht door gastjehopenloos »

8)

geachte meneer pietjeprecies,

Het niveau moet wel bijzonder laag zijn omdat ze u hier hebben toegelaten.

Ik blijf er bij als meneer dijk ff verder had gekeken dan zijn neus lang is dan had niet zo'n auto gekocht.

ff checken.........

Ik kan teminste nog met blokkjes spelen dat gaat uw niveau al te boven.

8)

Gast

Heb je die blokken dan niet nodig om die Fiesta van je op te stallen?
Als je hem gebruikt krijg je wel degelijk slijtage hoor :twisted:

hanshoo

Ongelezen bericht door hanshoo »

Als je een nieuwe auto koopt weet je ook niet zeker wat je koopt!
Je nieuwe auto kan wel van een oplegger zijn gevallen. Dit is een collega van mij overkomen. Was in de zogenaamd langere levertijd stiekum gemaakt. Later veel problemen met de auto gehad en toen kwam de aap uit de mouw! :x

Gast

Hoeveel auto's vallen van trailers......maar 't is wel lullig

Gast

Van de trailer vallen doen er misschien niet veel maar dat er in de Beatrixhaven bij Rozenburg (ZH) een reparatiebedrijf zit speciaal voor auto's die van de boot afkomen spreekt toch wel boekdelen denk ik :twisted:

Gast

sry, moet zijn Brittaniehaven :oops:

Gesloten