LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FIAT PANDA
FIAT PANDA
OPROEP !!
WIE HEEFT KLACHTEN BIJ DE FIAT PANDA ,ALS HET REGENT EN MEN DOET DE DEUR OPEN ,EN MEN WORDT NAT EN HET REGEN(WATER ) LOOPT IN HET DEURVAKJE ,OOK OP DE STOELBEKLEDING!!
FIAT NEDERLAND DOET ER NIETS AAN!!
WIE WIL WANNEER MEN DEZE KLACHTEN OOK HEEFT BIJ TROS RADAR DIT MELDEN! DUS GEZAMENLIJK ACTIE ONDERNEMEN!
HG
WIE HEEFT KLACHTEN BIJ DE FIAT PANDA ,ALS HET REGENT EN MEN DOET DE DEUR OPEN ,EN MEN WORDT NAT EN HET REGEN(WATER ) LOOPT IN HET DEURVAKJE ,OOK OP DE STOELBEKLEDING!!
FIAT NEDERLAND DOET ER NIETS AAN!!
WIE WIL WANNEER MEN DEZE KLACHTEN OOK HEEFT BIJ TROS RADAR DIT MELDEN! DUS GEZAMENLIJK ACTIE ONDERNEMEN!
HG
Re: FIAT PANDA
Fiat Nederland kan hier weinig aan doen, lijkt me. Dit is gewoon het ontwerp van de hedendaagse auto's (zonder goten). Heel veel auto's hebben er last van.
Jammer maar helaas.
Verder toch een geweldig ding, zo'n Panda?
Jammer maar helaas.
Verder toch een geweldig ding, zo'n Panda?
Ik heb spoilers op het dak gemonteerd en als het regent trek ik mijn zwembroek aan en heb een badhandoek op de achterbank liggen
Inderdaad Een,
zo worden wagen tegenwoordig steeds vaker ontworpen. Vooral als het budget-auto's zijn. Dan gaat men juist daarop besparen.
zo worden wagen tegenwoordig steeds vaker ontworpen. Vooral als het budget-auto's zijn. Dan gaat men juist daarop besparen.
simpel op te lossen met deurrubbers in de deur volgens dealer.
maar ja 4x aantal panda's is veel geld.
had het er graag voor over.
heb ook niet de goedkoopste uitvoering!
verder niets dan lof!
blijft toch gemiste kans voor fiat.
wordt vevolgd.
hg
maar ja 4x aantal panda's is veel geld.
had het er graag voor over.
heb ook niet de goedkoopste uitvoering!
verder niets dan lof!
blijft toch gemiste kans voor fiat.
wordt vevolgd.
hg
-
Een vriendin heeft een Picanto en die schijnt hetzelfde probleem te hebben. Dus waarschijnlijk inderdaad de budget auto's.
@Henk,
of je nu de duurste uitvoering hebt (toevallig mijn schoonma (dik €14.000 voor een klein brik)) of de goedkoopste, dat maakt niets uit. Het is de basis van het chassis/de auto waar het probleem aanwezig is. Gewoon omdat het model zo ontworpen is.
of je nu de duurste uitvoering hebt (toevallig mijn schoonma (dik €14.000 voor een klein brik)) of de goedkoopste, dat maakt niets uit. Het is de basis van het chassis/de auto waar het probleem aanwezig is. Gewoon omdat het model zo ontworpen is.
c200k,
ja klopt,
vindt het toch jammer. panda rijdt perfect!
zuinig ,alles er op en eraan.
zou graag een paar honderd euro meer betaald hebben voor deur rubbers.
heb inmiddels meer dan 30 modellen en merken bekeken.
het is of het ontbreken van dat rubber ,of een bredere goot in het dak
wat verschilt.
heden morgen bij opendoen (staat buiten) gelijk condens binnen op stoel!
ik heb zeem in de auto en voor instappen idem .
heb contact met fiat ,misschien kunnen we gezamenlijk iets doen op een constructieve manier . modificatie zou kunnen dmv inlijmen rubbers ,via rubberfabrikant . niet gratis zoals gezegd een € 250/300 euro zou voldoende kunnen zijn bij voldoende animo!
gr
henk
ja klopt,
vindt het toch jammer. panda rijdt perfect!
zuinig ,alles er op en eraan.
zou graag een paar honderd euro meer betaald hebben voor deur rubbers.
heb inmiddels meer dan 30 modellen en merken bekeken.
het is of het ontbreken van dat rubber ,of een bredere goot in het dak
wat verschilt.
heden morgen bij opendoen (staat buiten) gelijk condens binnen op stoel!
ik heb zeem in de auto en voor instappen idem .
heb contact met fiat ,misschien kunnen we gezamenlijk iets doen op een constructieve manier . modificatie zou kunnen dmv inlijmen rubbers ,via rubberfabrikant . niet gratis zoals gezegd een € 250/300 euro zou voldoende kunnen zijn bij voldoende animo!
gr
henk
Onze auto heeft prachtige kleine rubber gootjes. Zodra je de deur open doet komen ze 'tevoorschijn' en dan valt het water daarin. Mooie oplossing die je inderdaad weinig bij de goedekopere klasse auto's ziet. Jammer want als ze dit in het ontwerp meenemen kan het volgens mijn nooit heel veel kosten. Maar ja, de fabrikanten doen nu eenmaal wel vaker concessies om de auto's goed in de markt te kunnen prijzen (of om meer winst te behalen )
een wat voor merk is die auto?
gr
henk geluk
gr
henk geluk
Wij hebben een Ford Mondeo Wagon uit 2003.
de dealer heeft een oplossing ? gevonden.
men neme de rubbers (die dus in de carosserie verlijmd worden) van de
idea. deze worden pasgemaakt ,ik hoop dat het lukt!
of het voor 100% werkt weet de dealer niet,maar als het maar voor 50% werkt ben ik al tevreden.
men neme de rubbers (die dus in de carosserie verlijmd worden) van de
idea. deze worden pasgemaakt ,ik hoop dat het lukt!
of het voor 100% werkt weet de dealer niet,maar als het maar voor 50% werkt ben ik al tevreden.