Ik ben drie jaar geleden overgestapt van SNS via de NN naar Centraal Beheer voor alle verzekeringen.
Ergens was een vraag over collectieviteits korting. Ik werk niet voor het FNV, maar ben er nog steeds lid van met een korting vanwege mijn pensioen. Destijds dat dus ook opgegeven en op diverse verzekeringen ontvang ik verschillende percentages kortingen. Leuk. Nu heb ik onlangs een andere auto gekocht, dus dat telefonisch geregeld. De mevrouw van CB kijkt meteen naar alle andere verzekeringen en zegt, U hebt hier korting op omdat U lid bent van de vakbond. Waarom niet bij de autoverzekering? Ik zeg, dat weet ik niet, geldt misschien niet voor autoverzekeringen? Nee, dat kan niet, dat ga ik regelen!
Vandaag bericht van CB. De korting is met terugwerkende kracht voor U berekend en U ontvangt binnen 14 dagen € 94,00
Dus mensen met CB verzekeringen, als U lid bent van de FNV meld dat!
Ik betaal € 10,35 premie bij de vakbond. Mijn kortingen bij CB zijn totaal ca € 20 per maand. Dan is er ook nog korting bij de zorgverzekering van Menzis. Alleen de aanvullende, op de basisverzekering is de korting afgeschaft.
FNV lid (blijven) loont!
FNV vakbondslid en Centraal Beheer verzekeringen.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: FNV vakbondslid en Centraal Beheer verzekeringen.
Keurig. En zo hoort het.