het kabinet besteelt de mensen met griiskenteken
Het kabinet heeft zelf de mogelijkheid geschapen om op op grijs te rijden door particulieren
Het is een vorm van makkelijk binnenhalen van een berg geld dat door het door het ondoordacht optreden van het kabinet wordt verspilt voor miskleunen (betuwelijn enz enz)
Dit noem ik stelen van de burger
ze zijn systematisch alles aan het ondergraven
Rijk wordt rijker en armer wordt armer dit is de denkwijze van dit kabinet
tenslottte waar kun je het makkelijk weghalen bij de groep waar er de meeste van zijn
ik persoonlijk rijd al 11 jaar grijs
grt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grijs kenteken
Re: grijs kenteken
En binnenkort dus niet meer
Je hebt jaren gestolen van je medeburgers.
Doordat jij te weinig betaalde moesten je medeburgers meer betalen om het gat te dichten.
Eindelijk komt er gerechtigheid.
Je hebt jaren gestolen van je medeburgers.
Doordat jij te weinig betaalde moesten je medeburgers meer betalen om het gat te dichten.
Eindelijk komt er gerechtigheid.
Denk je nu echt dat jij nu minder gaat betalen, omdat grijs word afgeschaft. dream onDoordat jij te weinig betaalde moesten je medeburgers meer betalen om het gat te dichten
Wellicht moet je het anders zien.
Grijs heeft niet te weinig betaalt maar geel te veel
wij hebben de geel rijders nooit wat te kort gedaan. Als al iemand te kort is gedaan dan is dat de geel rijder zelf geweest, omdat hij niet op grijs heeft gereden.
Dus ik moest een grote bak gaan rijden, om op die manier grijs te kunnen rijden, omdat ik anders te veel zou betalen en daardoor mezelf te kort zou doen.
Droom jij ff lekker verder.
Ben blij dat Den Haag eindelijk wakker is geworden en het grijs rijden voor particulieren aan gaat pakken.
Droom jij ff lekker verder.
Ben blij dat Den Haag eindelijk wakker is geworden en het grijs rijden voor particulieren aan gaat pakken.
Nee je moet niks je hebt een keus. Andere hebben die keus wel overwogen gemaakt.Dus ik moest een grote bak gaan rijden, om op die manier grijs te kunnen rijden, omdat ik anders te veel zou betalen en daardoor mezelf te kort zou doen.
Ik vind het daarom niet juist om hen uit te maken voor dief, crimineel ed.
Of zelfs te beschuldigen van stelen van zijn medeburgers.
Ik zeg niet dat ze een dief of een crimineel zijn.
Ik vind het echter wel goed van de regering dat ze wat tegen de grijze kentekens gaan doen.
Dat iedere particulier volgens de zelfde berekeningen moeten gaan betalen.
Daar ben ik inderdaad een voorstander van.
Dat sommige voorheen minder hebben betaald is mooi voor hen, maar nu kunnen ze het zelfde gaan betalen.
Ik vind het echter wel goed van de regering dat ze wat tegen de grijze kentekens gaan doen.
Dat iedere particulier volgens de zelfde berekeningen moeten gaan betalen.
Daar ben ik inderdaad een voorstander van.
Dat sommige voorheen minder hebben betaald is mooi voor hen, maar nu kunnen ze het zelfde gaan betalen.
Niet mee eens!
Als ik een wagen volgens het geelkenteken had gekocht had ik voor een lichtere benzine uitvoering gekozen. Doordat de wagens aan de straatstenen niet meer te verkopen zijn wordt ik nu gedwongen om in een wagen rond te blijven rijden die veel duurder in wegenbelasting is zowel door het extra gewicht van de aanpassingen - 2 gewichtsklassen hoger - als verschil benzine/diesel van zo'n 200 ero per kwartaal.
Als ik een wagen volgens het geelkenteken had gekocht had ik voor een lichtere benzine uitvoering gekozen. Doordat de wagens aan de straatstenen niet meer te verkopen zijn wordt ik nu gedwongen om in een wagen rond te blijven rijden die veel duurder in wegenbelasting is zowel door het extra gewicht van de aanpassingen - 2 gewichtsklassen hoger - als verschil benzine/diesel van zo'n 200 ero per kwartaal.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar Interneredactie
TROS Radar Interneredactie