Die bestaan er inderdaad. Maarrehhh.... zou jij zulke types tot je vrienden willen rekenen, en zou je bij zulke types in de auto willen stappen?juliomariner schreef: ↑27 jun 2025 22:55Ik vind mensenlevens op spel zetten inderdaad niet grappig.
Er zullen altijd sukkels zijn die het serieus gaan uitproberen
Heb jij vragen over de terugroepactie van Citroën?
-
witte angora
Re: Heb jij vragen over de terugroepactie van Citroën?
witte angora schreef: ↑28 jun 2025 05:21Die bestaan er inderdaad. Maarrehhh.... zou jij zulke types tot je vrienden willen rekenen, en zou je bij zulke types in de auto willen stappen?juliomariner schreef: ↑27 jun 2025 22:55Ik vind mensenlevens op spel zetten inderdaad niet grappig.
Er zullen altijd sukkels zijn die het serieus gaan uitproberen
1- ik zou de foto dan wel eens willen zien
2- zou je wel instappen bij die ruim 230.000 anderen zonder quick-fix , die wel nog een recall open hebben staan?
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... nog-terug/
het zou wel een final destination momentje opleverenPolvo176 schreef: ↑27 jun 2025 16:14Een uitermate slecht advies, als het zo explosief is heb je ook ijzerdraad in je gezicht.
En al zou het helpen tegen een explosie bij een botsing, je hebt dan ook geen airbag meer.
Ik vraag me af hoe je bij de garage komt als je er niet meer in mag rijden.
-
Gordon Shumway
De exploderende airbags van het merk Takata betreft niet 1 automerk, maar tig automerken!
https://youtu.be/z43xMAiOTEQ?si=iW4qU2XoMjEudIYu
Het "Verhoogde kans op letsel" (bij "Mogelijk gevaar" op de RDW-site) is een understatement; er sterven namelijk bestuurders!
In 2004 was dit gevaar al bekend, in 2009 - tevens de fabricagedatum van mijn BMW (een zgn E90 uit 2009) - vielen al de eerste doden. Effectief hebben ik en de vorige bestuurders rondgereden met een geladen geweer gericht op het gezicht
Maar wat hier zo extra bizar aan is (nagevraagd bij BMW NL):
1) Géén bericht van het RDW, géén bericht van de officiële dealer en géén bericht van BMW NL! Ik moest het uit de media vernemen. Bij navraag naar het waarom was het antwoord: "Geen idee".
2) Heeft u een idee waarom BMW NL 16 jaar lang niets deed? Gaat geld dan echt boven levens?
Op deze vraag werd niet ingegaan
https://youtu.be/z43xMAiOTEQ?si=iW4qU2XoMjEudIYu
Het "Verhoogde kans op letsel" (bij "Mogelijk gevaar" op de RDW-site) is een understatement; er sterven namelijk bestuurders!
In 2004 was dit gevaar al bekend, in 2009 - tevens de fabricagedatum van mijn BMW (een zgn E90 uit 2009) - vielen al de eerste doden. Effectief hebben ik en de vorige bestuurders rondgereden met een geladen geweer gericht op het gezicht
Maar wat hier zo extra bizar aan is (nagevraagd bij BMW NL):
1) Géén bericht van het RDW, géén bericht van de officiële dealer en géén bericht van BMW NL! Ik moest het uit de media vernemen. Bij navraag naar het waarom was het antwoord: "Geen idee".
2) Heeft u een idee waarom BMW NL 16 jaar lang niets deed? Gaat geld dan echt boven levens?
Op deze vraag werd niet ingegaan
Is ook een hele suggestieve vraag.
wikop
vindt dit leuk
Waarom duurt het vervangen van de airbags zo lang ? Pas in september heb ik een afspraak. ( is nog niet zeker ) dealer wijst naar Citroën Nederland en andersom. Het zou fijn zijn wanneer Radar hier nog een uitzending aan wijdt.
Je hebt tijd, personeel en onderdelen nodig. Als ergens een bottleneck zit duurt het langer. Met een extra uitzending van Radar krijg je geen onderdelen, meer personeel of meer tijd.
Leuk voor de onderbuik om je probleem bevestigd te zien maar het lost niets op.
juliomariner
en wikop
vinden dit leuk
-
juliomariner
Precies, ze hebben natuurlijk duizenden van die airbags op voorraad. Daarnaast zijn er massas werkloze monteurs die ingezet kunnen worden. De beschikbare monteurs gaan we ook alleen maar voor de airbag wissel inzetten gewoon onderhoud en zo moet maar even opgeschoven worden totdat alle airbags vervangen zijn.
wikop
vindt dit leuk
wij hebben hetzelfde, ik begrijp dat er leverings problemen zouden kunnen zijn. het voelt wel een beetje raar als Ciitroen eerst zegt je mag absoluut niet meer rijden, maar ze vervolgens geen prioriteit geven om het dan snel op te lossen. wij hebben gelukkig meer als 1 auto dus kunnen we het zelf oplossen, maar veel mensen hebben dat niet of hebben beide auto's nodig.