Hallo,
ik heb een renault megane break op LPG3 van 1999.
De laatste tijd valt me op dat er bij het accelereren af en toe een soort hikje in de motor zit. Hij hapert dan een fractie van een seconde.
Weet iemand of dit meteen verontrustend is, zoals een naderend probleem met kleppen, of zou gewoon het filterhuis vies kunnen zijn??
Deskundigen onder u, ik hoor het graag,
Groet Gerben 2
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] `hikje`in motor
-
Re: `hikje`in motor
Beste Gerben2
Een hikje in de motor! Leuk omschreven maar het zal vaktechnisch omschreven worden als een MISFIRE.
Dat kan voorkomen en vele oorzaken hebben.
Om u in het juiste antwoord te voorzien moet u toch echt naar uw garagebedrijf en de foutcodes laten uitlezen.
U kunt ook in de historie kijken op: www.amt.nl maar stel daar als particulier geen vragen.
Daar komt u dergelijke klachten over de diverse voertuigen tegen en wellicht is daarbij uw benodigde advies.
Een hikje in de motor! Leuk omschreven maar het zal vaktechnisch omschreven worden als een MISFIRE.
Dat kan voorkomen en vele oorzaken hebben.
Om u in het juiste antwoord te voorzien moet u toch echt naar uw garagebedrijf en de foutcodes laten uitlezen.
U kunt ook in de historie kijken op: www.amt.nl maar stel daar als particulier geen vragen.
Daar komt u dergelijke klachten over de diverse voertuigen tegen en wellicht is daarbij uw benodigde advies.
Re: `hikje`in motor
Hallo troubleshooter,
bedankt voor de reactie!
Ik ga zo even op de vernoemde site kijken. Wie weet wordt ik nog wat wijzer,en anders inderdaad maar naar de garage..
Groet gerben
bedankt voor de reactie!
Ik ga zo even op de vernoemde site kijken. Wie weet wordt ik nog wat wijzer,en anders inderdaad maar naar de garage..
Groet gerben