LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand bekend met autobedrijf Nieuwenhuis in Apeldoorn

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
henk de grot

Iemand bekend met autobedrijf Nieuwenhuis in Apeldoorn

Ongelezen bericht door henk de grot »

Heb er een leuke mini gezien.
Het bedrijf zecht mij niets, wie kan mij er iets over vertellen?? :shock:

Mz

Re: Iemand bekend met autobedrijf Nieuwenhuis in Apeldoorn

Ongelezen bericht door Mz »

Deze link zegt niet alles, maar toch opletten. onderstaande link is niet mijn verhaal en ervaring.

http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... php?t=1437

henk de grot

Ongelezen bericht door henk de grot »

:( Dit zecht mij genoeg..
Ik kijk wel even verder.
Bedankt voor uw snelle reactie

Charissa1990

Ongelezen bericht door Charissa1990 »

Hallo allemaal,
Ik ben de dochter van meneer Nieuwenhuis
Ik lees verschillende dingen dat jullie zeggen dat Autobedrijf Nieuwenhuis niet goed is ook van een vrouw, ik zal iets zeggen bij deze
Autobedrijf Nieuwenhuis geeft goede service onze auto's worden netjes en goed afgeleverd.
Een vrouw had een keer een paar jaar geleden problemen met haar auto toen heeft meneer Nieuwenhuis voorgesteld de auto op te halen voor reparatie of om de auto terug te kopen.
Deze vrouw wilde dat niet beetje bijdehand dat ze dan nu een vaag berichtje hier op achter laat.
Het zijn goede auto's bij ons mogen de mensen gerust eens langs komen om te kijken ze worden netjes geholpen klantvriendelijk zijn ze hier en alle mensen zijn welkom wij ruilen auto's zelf in.
Mocht er een auto kapot zijn komen de mensen gelijk op de zelfde dag terug voor een afspraak van reparatie.
Wij zijn niet de grootste wel de goedkoopste.
De mini is al verkocht dus helaas maar er komt vast wel weer iets binnen kom gewoon even langs als u een leuke auto heeft gezien en laat u niet gek maken door de berichten of slechte dingen die u leest want dat is absoluut onzin

Met vriendelijk groet,
Charissa Nieuwenhuis

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

en als het allemaal niet zo positief was, zou u dat natuurlijk ook komen vertellen :wink:

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Reactie van de dochter is ook wel lekker op tijd....... en de Mini is inmiddels verkocht :mrgreen:

Verder weinig te vinden (positief noch negatief) via google. Kan een goed teken zijn. Bedrijf bestaat al wel vrij lang.Wel jammer dat ze niet alle auto's met een leesbaar kenteken op hun site hebben staan. (Maar dat is mijn mening)

v.d.Heyden

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

zie je op mp ook vaak, kenteken bewust niet te lezen

dan ga ik nie eens meer kijken, dan heb je wat te verbergen

BramBravo

Ongelezen bericht door BramBravo »

Ik wil hier nog even een reactie aan toevoegen.
Afgelopen zomer heb ik een auto gekocht bij dit autobedrijf. Ik had redelijk wat haast met de aanschaf, dus na enig zoekwerk op internet ben ik in Apeldoorn bij Nieuwenhuis terecht gekomen. Samengevat kan ik zeggen dat ik in ieder geval niet mijn volgende auto bij dit autobedrijf aan zal schaffen.

Hiervoor heb ik een aantal redenen.
De prijzen op internet komen niet overeen met prijzen bij het autobedrijf. Het afleveren van de auto duurde veel langer dan de datum die was afgesproken. Bij het afleveren van de auto zijn de onderhoudsboekjes niet meer te vinden.
Op weg naar huis viel het me al op dat tegenliggers licht signalen gaven. Een van de koplampen bleek niet goed te zijn afgesteld. Erg vreemd aangezien de auto APK gekeurd afgeleverd zal worden. Bij de keuring is het namelijk een eis dat de koplampen voldoende lichtbeeld geven en juist gericht zijn. Verder ontbrak er nog een accessoire welke in de auto hoorde te zitten, na een telefoontje kregen we te horen dat we dit maar ergens via internet moesten kopen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan waarna ik te horen kregen dat ik deze alsnog zal krijgen, dat bleek een loze belofte want ik wacht nog steeds.
Na ca 2,5 maand had de auto een lekkende radiateur (en 3 maanden garantie op het motorblok). Aangezien geen enkele afspraak na de verkoop is nagekomen, had ik geen vertrouwen meer in Nieuwenhuis en heb ik elders een nieuwe radiateur in de auto laten zetten.

Dit was voor mij een wijze les, waarbij ik op wil merken dat het mijn persoonlijke mening is .... het vreemde is dat op dit moment foto's van mijn auto tussen de occasions staat op de website van Nieuwenhuis :? Een geloof me het is echt geen look a like.

safranebono

Ongelezen bericht door safranebono »

Hallo,
Ik heb vorig jaar daar een auto gekocht bij Autobedrijf Nieuwenhuis/Garage Concurrent ,een Renault Safrane ( PT-HX-22) na vele reparaties ( rond de 3500euro totaal incl. arbeidsloon. ) ik had elke maand wel iets. Heb in Maart dit jaar ongelukje gehad ermee dus auto is total-loss.

Het begon met het ophalen ervan ,ik reed richting huis en toen begaf de koppakking het ,ik bellen naar garage ik mog em daar voor de deur zetten en hun zouden em repareren ,ANWB heeft de auto daar weer neergezet ,de garage heeft de koppakking vervangen.

Dus toen weekend erop naar huis gereden met de Safrane, dat ging goed ,wel trilling in het stuur (120km/h) ,dus ik d8 voorbanden ff balanceren,dus ik naar mijn garage in de buurt...... toen kwam t ...
1 wiel zat vast met 4 wielbouten ipv. 5 alle vier de banden waren aan de binnenkant versleten, de kilometer stand was een ton teruggedraait de thermostaat was doorgeknipt ,dus de motortemperatuurmeter bleef extreem laag, kachelmotor defect ,katalysator defect !!!!koppelingspedaal die na lange ritten bleef plakken op de grond. én dat voor een auto die een verse keuring had !!!

Ik koop daar nóóit meer een auto, ik heb t laten rusten ,maar van binnen kook ik nog .

scheh02

Ongelezen bericht door scheh02 »

Honda kopen.
(wel bij Honda dealer Wesselink in Apeldoorn natuurlijk :wink: )
Nooit problemen.

Henk uut Deventer

Gesloten