Ik wil hier nog even een reactie aan toevoegen.
Afgelopen zomer heb ik een auto gekocht bij dit autobedrijf. Ik had redelijk wat haast met de aanschaf, dus na enig zoekwerk op internet ben ik in Apeldoorn bij Nieuwenhuis terecht gekomen. Samengevat kan ik zeggen dat ik in ieder geval niet mijn volgende auto bij dit autobedrijf aan zal schaffen.
Hiervoor heb ik een aantal redenen.
De prijzen op internet komen niet overeen met prijzen bij het autobedrijf. Het afleveren van de auto duurde veel langer dan de datum die was afgesproken. Bij het afleveren van de auto zijn de onderhoudsboekjes niet meer te vinden.
Op weg naar huis viel het me al op dat tegenliggers licht signalen gaven. Een van de koplampen bleek niet goed te zijn afgesteld. Erg vreemd aangezien de auto APK gekeurd afgeleverd zal worden. Bij de keuring is het namelijk een eis dat de koplampen voldoende lichtbeeld geven en juist gericht zijn. Verder ontbrak er nog een accessoire welke in de auto hoorde te zitten, na een telefoontje kregen we te horen dat we dit maar ergens via internet moesten kopen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan waarna ik te horen kregen dat ik deze alsnog zal krijgen, dat bleek een loze belofte want ik wacht nog steeds.
Na ca 2,5 maand had de auto een lekkende radiateur (en 3 maanden garantie op het motorblok). Aangezien geen enkele afspraak na de verkoop is nagekomen, had ik geen vertrouwen meer in Nieuwenhuis en heb ik elders een nieuwe radiateur in de auto laten zetten.
Dit was voor mij een wijze les, waarbij ik op wil merken dat het mijn persoonlijke mening is .... het vreemde is dat op dit moment foto's van mijn auto tussen de occasions staat op de website van Nieuwenhuis

Een geloof me het is echt geen look a like.