Afgelopen jaar een andere auto gekocht bij autobedrijf Aad van der Burg B.V. Kia dealer te poeldijk
toen ik een proefrit met de auto maakte bleef het lampje van het motor manegment branden,en 3 van de voer banden zagen er niet uit.het opendak werkte niet en nog wat kleine dingen.
toen ik hem ging kopen was dat allemaal opgelost het lampje brande niet meer,kwam na de koop erachter dat de auto ook uitgelijnd moest worden.
En nadat iemand me erop wees dat het lampje van het manegment wel moest branden met starten.na een check door een andere garage bleek er helemaal geen lampje meer in te zitten.dus heb ze daarover gebeld en afspraak gemaakt en in de garage mijn klacht gespuid. en gevraagt wat als het lampje van de remmen zou branden,of ze die ook zouden verwijderen.
en vertelde daar dat ik me genaaid voelde.nou het woord naaien deed meer stof opwaaien dan de reden waarvoor! ik daar was.
want dat naaien deed men in amsterdam.had raar geweest als ik had gezegt dat ik door hun baas op een amsterdamse manier te pakken was genomen,maar okay in poeldijk niet.
in ieder geval werd er een afspraak gemaakt wat de auto nagekeken zou worden.en kon hem na een week weer ophalen.
uitgelijnd,motornanegment lampe brande,dus voor elkaar dacht ik.nog gevraagt om een orderbon(moet ik nog steeds krijgen)
Met de winter op winterbanden naar oostenrijk.na het opzetten van de nieuwe winterbanden kreeg ik van de plaatselijke bandenboer te horen dat de vierde band ook helemaal kapot was en aan de zijkant en niet op het loopvlak.hebben ze wel moeten zien toen ze de auto keurden.toen ze erop zaten moest de auto ook weer uitgelijnd worden.dus ze hebben lucht uit de band gelaten om hem mooi op de weg te houden.
en het dashboard had weet een lampje minder.jawel de handrem deed het wel maar brand niet.ook weer gecheckt lampje spontaan verdwenen.
ik weer gebeld en de problemen voorgelegt.de man die de winterbanden erom had gelegt heeft het niet goed gedaan,en of ik niet hard tegen de stoep was gereden,maar nee niets van dit alles,ik vertelde dat ze de lucht uit de band hadden laten lopen.
hij zou erover gaan overleggen en dan zou die me terug bellen.
nou hij heeft geen telefoon meer ofzo want ik hoor niets meer van de heer van de burg.
Ja en dan bij de deal strak zeggen dat hij zijn goede naam niet op het spel zou zetten.EN JAWEL ER ZAT TOCH BOVAG GARANTIE OP
mensen niet kopen bij deze heer.
P.S .het uitlijnen en ander klachten aan de auto gewoon zelf opgelost.en de volgende keer me eigen niet meer blind staren op een bovag garantie.beter de prijs een end naar beneden haeln en dat geld voor de defecten besteden.
toch nog een vraag.hoe kan men de kilometer stand checken?
[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik wil de mensen waarschuwen voor het kopen van een auto bij
Re: Ik wil de mensen waarschuwen voor het kopen van een auto bij
Je kunt alleen een bovaggarantiepas krijgen als de NAP klopt.
Deze pas heeft u toch wel gekregen?
Deze pas heeft u toch wel gekregen?
de aankoop bon stond dat ik bovag garantie had,dus ja waar moet je nog meer vanuit gaan.
Je reageert nogal heftig. Net als zoveel topic openers begin je ACHTERAF over allerlei bonnen, garantie enz, een band die kapot zou zijn (maar je hebt wel al met de auto gereden dus dat kun je ook zlef gedaan hebben). Vreemd. Regel dat gewoon goed voor dat je de auto koopt.
Nb je kilometerstand is via het NAP op te vragen. Succes!
Nb je kilometerstand is via het NAP op te vragen. Succes!
Vreemd, ik herken helemaal niets in dit verhaal...
Onze auto, en die van mijn schoonouders, komen beide bij v.d. Burg vandaan. Toen we deze aanschaften zat v.d. Burg nog bij ons om de hoek, in Monster. Een paar maanden na de aanschaf raakte de uitlaat van onze Kia Pride (2e hands) lek. Die heb ik bij hun laten repareren, en zonder er ook maar om te vragen kreeg ik een fikse korting op de nieuwe uitlaat.
Toen ik een tijd later pech had met de auto, en deze door de wegenwacht had laten afslepen kwam ik op vrijdagavond om kwart over 9 bij v.d. Burg aan om daar de auto neer te zetten. Ze hadden net afgesloten, en stonden op het punt naar huis te gaan, maar speciaal voor mij deden ze de garage nog even open zodat we de auto binnen konden zetten. Tevens werd er meteen gevraagd of we nog een leen-auto mee wilden.
Ik laat alle onderhoud bij v.d. burg doen, en mijn volgende auto zal ik ook absoluut weer daar kopen!
En nee, ik heb verder niets met v.d. Burg te maken, heb er ook geen aandelen in of zo, vind het alleen jammer dat een zaak waar ikzelf, en vele anderen met mij, zoveel goede ervaringen mee heb zo zwart gemaakt wordt hier!
Onze auto, en die van mijn schoonouders, komen beide bij v.d. Burg vandaan. Toen we deze aanschaften zat v.d. Burg nog bij ons om de hoek, in Monster. Een paar maanden na de aanschaf raakte de uitlaat van onze Kia Pride (2e hands) lek. Die heb ik bij hun laten repareren, en zonder er ook maar om te vragen kreeg ik een fikse korting op de nieuwe uitlaat.
Toen ik een tijd later pech had met de auto, en deze door de wegenwacht had laten afslepen kwam ik op vrijdagavond om kwart over 9 bij v.d. Burg aan om daar de auto neer te zetten. Ze hadden net afgesloten, en stonden op het punt naar huis te gaan, maar speciaal voor mij deden ze de garage nog even open zodat we de auto binnen konden zetten. Tevens werd er meteen gevraagd of we nog een leen-auto mee wilden.
Ik laat alle onderhoud bij v.d. burg doen, en mijn volgende auto zal ik ook absoluut weer daar kopen!
En nee, ik heb verder niets met v.d. Burg te maken, heb er ook geen aandelen in of zo, vind het alleen jammer dat een zaak waar ikzelf, en vele anderen met mij, zoveel goede ervaringen mee heb zo zwart gemaakt wordt hier!
Vreemd vind ik dan weer een verhaal over vele anderen, hoe kunt u dat nu weten? of baseert u het op twee personen ,u en u schoonfamilie?.Je ziet dit soort reactie's vaak als er eens wat klachten over een bedrijf zijn.Als een goed bedrijf het normaal oplost word niemand zwart gemaakt. Klachten kan bij elk bedrijf gebeuren en zeuren over zwartmaken doen meer kwaad dan goed.Hoe meer ruchtbaarheid hoe makkelijker het via www.google.nl te vinden is.Geplaatst op 23 Feb 2008 21:56 door pbarendse
--------------------------------------------------------------------------------
Vreemd
Naar boven
Omdat ik geen zin heb om een hele lijst te maken met mensen die goede ervaringen hebben, gebruik ik hier 'vele anderen'. Binnen mijn kennissenkring is een vrij groot aantal mensen die bij v.d. Burg een of meerdere auto's hebben gekocht en die er erg tevreden over zijn. Negatieve ervaringen heb ik zelf over dit bedrijf nog niet gehoord.
Gezien deze ervaringen vond ik het toch even nodig om hier op te reageren, daar er m.i. volledig onterecht een advies gegeven wordt toch vooral maar geen zaken met dit bedrijf te doen. Topicstarter baseert dit namelijk enkel en alleen op zijn slechte ervaring. Ik vind het dan niet meer dan normaal hier op te reageren als ik het er niet mee eens ben. Uw argument dat deze discussie alleen maar meer kwaad doet dan goed snijdt ook totaal geen hout. Dit topic wordt toch wel gevonden via Google, en zo staat er in ieder geval nog een positief tegenbericht tussen zodat een topicstarter met een ochtendhumeur niet zomaar de bedrijfsvoering kan verpesten van een bonafide autohandelaar.
Gezien deze ervaringen vond ik het toch even nodig om hier op te reageren, daar er m.i. volledig onterecht een advies gegeven wordt toch vooral maar geen zaken met dit bedrijf te doen. Topicstarter baseert dit namelijk enkel en alleen op zijn slechte ervaring. Ik vind het dan niet meer dan normaal hier op te reageren als ik het er niet mee eens ben. Uw argument dat deze discussie alleen maar meer kwaad doet dan goed snijdt ook totaal geen hout. Dit topic wordt toch wel gevonden via Google, en zo staat er in ieder geval nog een positief tegenbericht tussen zodat een topicstarter met een ochtendhumeur niet zomaar de bedrijfsvoering kan verpesten van een bonafide autohandelaar.