Vorige week heb ik geïnformeerd bij de Euromaster hoeveel 2 nieuwe banden kosten. De prijs viel me wel tegen. Dinsdag zag ik op internet een aantrekkelijke prijs (meer dan de helft goedkoper) en heb toen gebeld naar de Euromaster om te vragen of ik de bestelling bij hun kon annuleren. Vlgs de medewerker was dit geen probleem, want de bestelling was nog niet gedaan.
Inmiddels heb ik de goedkopere banden in huis en toen belde de Euromaster dat mijn bestelling binnen was. Ik antwoordde verbaasd dat ik deze dinsdag geannuleerd had, dus alleen wilde komen voor het onderzetten van de banden en uitlijnen.
Nu blijkt dat zij niet akkoord gaan, ik MOET de banden van hun afnemen of 100 euro betalen als annuleringskosten/verzendkosten. Anders krijg ik mijn velg niet terug die daar al stond.
Mag dit wel ?? Wie heeft hier ervaring mee??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik wil mijn velg terug van de Euromaster!
-
Re: Ik wil mijn velg terug van de Euromaster!
Beste Mysty,
Vervelend dat de afhandeling van de bestelling niet naar wens verloopt. Wij willen graag contact met je om dit verder voor je uit te kunnen zoeken. Zou je een bericht kunnen sturen naar [email protected]?
Alvast dank!
Klantenservice Euromaster
Vervelend dat de afhandeling van de bestelling niet naar wens verloopt. Wij willen graag contact met je om dit verder voor je uit te kunnen zoeken. Zou je een bericht kunnen sturen naar [email protected]?
Alvast dank!
Klantenservice Euromaster