LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kijkuit bij deze Zaanseautoservice allen maar ellende

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
nissan

kijkuit bij deze Zaanseautoservice allen maar ellende

Ongelezen bericht door nissan »

We hebben een andere auto in begin april gekocht bij Zaanseautoservice we hadden een prijs afgesproken eerst een aanbetaling gedaan van 500 euro achteraf stom en later een bedrag van 5899 euro met een in ruil van ons bijna negen jaar Nissan daarbij zit 300 euro 3 maanden garantie? en 400 euro aflevering kosten bij en 150 schoonmaken een poets beurt wat niet gebeurd is toen we het af gesproken bedrag overgemaakt was via de Postbank en drie dagen er na om de nieuwe aankoop van onze Picasso kwam halen hebben we eerst een tijd moeten wachten ruim een 1.5 uur voordat we keer werden geholpen we werden toen geholpen en de verkoper vroeg ons de papieren van ons oude auto en sleutels dan zou hij wel even de papieren in orde maken dan konden wij onder tussen de papieren over schrijven bij het dicht bij zijnde postkantoor van de auto Picasso en een vrijwaring papier van de Picasso aanvragen dat hadden we toen gedaan en kwamen terug weer ruim een uur wachten werden we verder geholpen daarbij legde hij de sleutel neer van de Picasso en zij dat we nog een bedrag van 1700 euro btw moesten betalen wat niet afgesproken was na een discussie met de huidige verkoper en na telefonische gesprek met Sjaak wat we afgesproken hadden gaf hij aan dat hij dat niet meer te weten wat we afgesproken had erg raar als je via de posbank al het afgesproken geld overgemaakt hadden en na een discussie hebben we de auto toch mee gekregen voor de afgesproken bedrag wat wij toen over gemaakt heeft de vrijwaring papieren en de aankoop contract met 3 maanden garantie zouden op sturen maar tot heden niks gehad ondanks dat we bijna we 3 a vier weken verder zijn na stuk of 8 telefoontjes is het eindelijk omgezet bij het rdw maar nog geen vrijwaring schriftelijk opgestuurd ondanks de laatste telefoontje waar ik die beroemde weer Sjaak aan de lijn kreeg en vertelde dat de aankoop en de vrijwaring papieren nog niet binnen was en dat ik niet zo moest zeuren dat er nog meer klanten was en niet de enigste was en dreigde de telefoon op te gooien wat ik meer hoorde in diverse forum`s over hun als het niet zint wat betref de extra kosten zo als poets beurt en het schoon maken van de auto 150 euro is weg gegooid geld bij hun dat was ook niet gedaan en de 3 maanden garantie en 4 honderd euro aflevering kosten heb ik niet binnen op papier en vraag me achter af wat is die garantie dan wel ook is had mijn vrouw aangeven aan de beroemde Sjaak dat de auto niet van november was maar van Mei dat zagen we toen we de papieren meekregen en de aangeven km stand klopte ook niet en wat door Sjaak aangeven dat het een foutje was het onderhoudsboekje miste diversen onderhoud bladzijde`s en hebben we nog niet over de opties die extra zogenaamd aanwezig was bij de nieuwe auto zoals mist lampen voor auto alarm airbags achter windows airbags zitten er niet op we hebben onze auto nissan in geruild bij deze garage en staat nu te koop bij deze garage op de site gelezen met diversen opties die er niet op zitten wat op valt dat heel veel van de zelfde omschrijvingen is bij andere occasions zoals mist lampen en airbags achter elektrische ramen enz. ik heb ieder geval mijn les geleerd ik koop voortaan bij een plaatselijke garage in de buurt ik betaal liever nog 1500 honderd euro meer dan bij deze klanten Zaansesautoservice in Wormerveer met veel onduidelijke heden en een slechtgevoel ik hoop dat wat ik gekocht heb bij hun dat ik niet te veel kosten ga krijgen met deze auto maar de manier hoe ze met mensen om gaan is als je eenmaal betaalt heeft niks anders dan ellende en ik heb dan ook zelf helemaal geen vertrouwen in deze garage meer en mijn advies is KOOP GEEN AUTO BIJ HUN WAND IS ALLEEN ELLENDE KIJK MAAR DIVERSE FORUM`S VAN DEZE GARAGE DAN ZIE DAT IK NIET DE ENIGSTE BEN IK HEB IEDER GEVAL MIJN LES GELEERD MIJ ZIEN ZE ME NIET MEER DAAR

D1RK

Re: kijkuit bij deze Zaanseautoservice allen maar ellende

Ongelezen bericht door D1RK »

U is hier niet de eerste dus vooraf hier kijken of het adres bekend is....

Verder bij de 2e fout de koop altijd ontbinden en nooit extra betalen, ik wil de totaal prijs, want ik lever mijn auto ook gepoetst zonder extra afleverings kosten, dus elke garage die dit wil, word door mij altijd geweigerd, alleen nieuwe met vaste kosten worden door mij betaald, een gebruikte hoeft gezien mijn gebruik niet eens gepoetst te worden, als het maar onder de kap goed is, en de garantie, hiervoor had U beter niets kunnen betalen...

Verwijder de nummerplaat houder, liefst door een exemplaar van officiele dealer die U bij deze firma in de vuilnisbak kunt vinden en de waarde van Uw aankoop zal gelijk meer waard zijn bij een inruil elders!

Zo erg is het dus daar!
Probeer maar eens met de Zaanse en dealer houder en meestal krijg ik dan gelijk...

A. tolboom

Re: kijkuit bij deze Zaanseautoservice allen maar ellende

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Nissan,

Allemachtig, wat een lange zin. :o

Gesloten