Ik zou graag willen weten of ik mijn aankoopbedrag kan terug krijgen.
Wij hebben in oktober 2007 een Peugeot 206 van 2003 met toen 57.000 op de klok gekocht bij Renault Kerres te Heerlen.
We zijn al vanaf het begin terug aan het gaan met diverse mankamenten. Zoals knipperlicht schakelaar was stuk (is vervangen)
Ik heb ook nog wanneer het geregend heeft en ik doe het kofferklep omhoog al het water in mijn bankbekleding valt. Ik heb ook een vreemd geluid voor dat ik al sinds oktober heb en waar zij zeggen dat ze niet weten wat het is, erna was het de druklager maar ze wilde dit niet vergoeden omdat ze het niet zeker wisten, op een maandagmorgen was het geluid zodanig hard dat ik toch maar weer eens besloot om terug te gaan. zij zouden me garanderen dat ze de auto helemaal zouden nakijken en dan ook meteen de lekkage zouden maken, en ze moesten nog iets schoonmaken bij de gaskabels omdat de auto spontaan uitviel (zij zeiden dat er iets vuil was)
Ik kreeg netjes een leen auto mee, ik tegen hun gezegt dat ze er goed moesten na kijken en dat ik de leenauto pas vanaf woensdag weer kon terug brengen i.v.m. werk
die zelfde maandag middag belde ze op de auto was klaar en alle problemen waren verholpen (dacht bij me zelf dat is snel) ik tegen hun gezegt dat ik pas woensdag kon langskomen was geen probleem.
Woensdag is mijn man de auto gaan halen, moesten 28 euro extra betalen i.v.m het langer behouden van de leenauto (wat een onzin)
Ze hadden de versnellingsbak ingesmeerd en dit was dan ook het probleem was het geluid uit kwam volgens hun, nou wij naar huis gereden wat blijkt de versnellingsbak maakt nu ook herrie en het geluid is er nog steeds, ook de lekkage is niet verholpen wat ze wel zeiden omdat ze er water over heen hadden gegooid (mijn problemen zijn er nog steeds en er is er zelfs nu 1 bij gekomen door de garage zelf)
Ik heb inmiddels naar rechtbijstand gebeld deze zeiden me dat ik een brief moest schrijven naar de garage dit heb ik ook gedaan met de melding dat ik geen vertrouwen meer in hub heb en graag het geld terug wil, morgen is de deadline en dan gaan we verder ermee ik heb tot heden nog niets gehoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten Peugeot 206
-
Re: Klachten Peugeot 206
Aankoopbedrag krijg je nooit terug. Enkelt de dagwaarde.