LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koerslijst ANWB

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
tanti

koerslijst ANWB

Ongelezen bericht door tanti »

Koerslijst ANWB geraadpleegd om te kijken of aanschaf nieuwe auto zinvol was of dat ik beter huidige auto kon "oprijden".
Op basis van deze koerslijst dacht ik, dat wordt oprijden.
Toch naar dealer geweest, blijkt dat ik HET DUBBELE terug krijg voor mijn huidige auto ten opzichte van de koerslijst.
Nu is de verleiding toch wel heel erg groot om een nieuwe auto aan te gaan schaffen.
Met andere woorden... waardeloos die ANWB koerslijst.

Gast

Re: koerslijst ANWB

Ongelezen bericht door Gast »

Met andere woorden... waardeloos die ANWB koerslijst.


wel erg zwart-wit gezegd.

Het is maar net wat de gek ervoor geeft!
Koop je een auto van bijv. 20.000€ zul je meer voor je inruil krijgen dan wanneer je een auto van 2.000€ koopt.

Tanti

Re: koerslijst ANWB

Ongelezen bericht door Tanti »

Je stelling gaat niet helemaal op hoor gast.

Ik wil dus een auto in dezelfde prijsklasse kopen en zelfs van het zelfde merk + type.

Gast

Re: koerslijst ANWB

Ongelezen bericht door Gast »

de koers lijst is een vrij vlakke gebeurtenis er word uitgegaan van een standaard auto dus geen metalic lak geen trekhaak airco enz.
of je moet een speciaale editie hebben dan staan ze er vaak wel in.
mijn advies (hier zal mijn baas niet blij mee zijn) als ze met een koerslijst komen en je hebt niet een speciaale editie zeg dan gewoon ja leuk zo'n lijst maar die lijst gaat uit van een standaard auto die van mij heeft metalic lak en airco enz en dat staat vaak niet op de koers lijst.
dus let goed op welke opties je extra bij de nieuw koop op je auto laat zetten en sla ons daar mee om de oren.
want waar denken jullie waar wij de winst op de auto's vandaan halen zegt de klant niets is het voor ons geld in het laadje

stork4
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 mei 2005 11:12

Re: koerslijst ANWB

Ongelezen bericht door stork4 »

Goedzo Tanti.
Waardeloze ANWB-koerslijst.
Helemaal mee eens.
Zak hooi. Als die lijsten niet kloppen, moet je te rade gaan bij de ANWB en niet op een of ander forum.

De prijzen die de ANWB hanteert, zijn gemiddelden die een partikulier kan krijgen bij verkoop van zijn auto. En ja, hoe duurdere auto je koopt, des te meer je krijgt voor je oude auto.
:!:

Gesloten