De meeste van die zgn. "garages" daar verkopen
opgelapte slopers. Hoe mooi ie er ook uit ziet: koop
daar GEEN auto!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koop niks in Apeldoorn!
Re: Koop niks in Apeldoorn!
[b]Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.[/b]
Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.[/b]
Het mag onderhand bekend zijn dat ze daar wel zitten in Apeldoorn. Laat de redactie daar maar eens een onderwerp aan wijden! Volgens mij wordt daar 'geen' auto verkocht zonder dat er 'iets mee is'. Of schade gehad, van gelapte parkeerschade tot uit twee wrakeinden bestaande delen, of km fraude of verkeerd bouwjaar of lesauto geweest, 3 maanden volledige vakantie, eeh garantie. Op draaiende delen.
Het is onderhand ook tientallen jaren geleden dat Spanjer in de tv reclame op de schroothoop vanuit zijn tweedehands auto zonder bovag garantie over de een geluidsinstallatie shreeuwde dat hij een domoor was, een sufferd, een stomkop, een...
Dus sls je je anno 2002 nog laat bekletsen door Faute After Shave&Sales bij W.C. Auto's, Vof GFT of Lazer Op Cars BV, dan ben je ook wel een enorme sufkut.
Het is onderhand ook tientallen jaren geleden dat Spanjer in de tv reclame op de schroothoop vanuit zijn tweedehands auto zonder bovag garantie over de een geluidsinstallatie shreeuwde dat hij een domoor was, een sufferd, een stomkop, een...
Dus sls je je anno 2002 nog laat bekletsen door Faute After Shave&Sales bij W.C. Auto's, Vof GFT of Lazer Op Cars BV, dan ben je ook wel een enorme sufkut.
Hier ben ik niet helemaal mee eens. Ik heb mij daihatsu feroza bij Errick Selles (ssjangjongdealler) in apeldoorn gekocht, maar tot heden geen problemen.
Beetje dom om te denken dat als je een keer een slechte auto gekocht hebt in Apeldoorn, je daar geen auto's meer kan kopen.
Ik heb eens een keer een goede auto gekocht in Amsterdam. Is dan de conclusie dat je daar nooit een slechte auto kan kopen?
Ik heb eens een keer een goede auto gekocht in Amsterdam. Is dan de conclusie dat je daar nooit een slechte auto kan kopen?
Ik koop mijn auto altijd ex-lease.Heb ik eigenlijk wel goede
ervaring mee.En zo ver mogelijk van de Randstad vandaan.
Scheelt behoorlijk in de portemonnee.
Mijn huidige auto komt uit een garage in Voorthuizen,ook op de Veluwe.
Ik merk wel sinds een poos een kleurverschil van de lak op de motorkap.
Zou heel goed kunnen, dat het ook een schadeauto is geweest.
Verder is het een goede auto zonder problemen.
Er zijn wel manieren, waarop je een schadeauto kunt herkennen.
Alleen als een auto overgespoten is, is dat moeilijk te zien voor een leek.
ervaring mee.En zo ver mogelijk van de Randstad vandaan.
Scheelt behoorlijk in de portemonnee.
Mijn huidige auto komt uit een garage in Voorthuizen,ook op de Veluwe.
Ik merk wel sinds een poos een kleurverschil van de lak op de motorkap.
Zou heel goed kunnen, dat het ook een schadeauto is geweest.
Verder is het een goede auto zonder problemen.
Er zijn wel manieren, waarop je een schadeauto kunt herkennen.
Alleen als een auto overgespoten is, is dat moeilijk te zien voor een leek.