LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwik fit garantie, ja ja

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
the boss

kwik fit garantie, ja ja

Ongelezen bericht door the boss »

2 maanden geleden band laten monteren (in december ook al een)
echter deze band is een maat te klein. kwam erachter omdat de auto wat trok en toen ik keek bleek hij behoorlijk te zijn afgesleten.
nu willen ze de band niet vergoeden cq vervangen omdat hij schuin is afgesleten, en ze hem dan niet meer opnieuw kunnen verkopen (..)
volgens hen kan een band niet af slijten door dat hij te klein is (?)
en ligt het aan het uitlijnen, maar dat hadden zij dan toch moeten adviseren?!! ik ben geen automonteur en ga niet elke dag onder de auto liggen. (de breedte van de band klopt maar de hoogte niet)
de geen gekibbel garantie gold hier niet al kon de manager niet vertellen waarom dan niet of wanneer deze dan wel van toepassing is :twisted:

jeroentje271

Re: kwik fit garantie, ja ja

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Schrijf een mail naar hoofdkantoor. Dit wil werken.

the boss

Helaas, hoofdkantoor gebeld, area manager belde terug
als de band scheef is afgesleten doet hij er niks aan omdat ze deze zelfde band dan niet meer opnieuw kunnen verkopen!
en hij begon over dat uitlijnen,
tja dat moeten zij toch adviseren als ik in twee maanden tijd twee banden koop daar.
maar het gaat toch om een te kleine band (grote betaald)

maar goed, jij denkt dat mailen beter is dan bellen??

trouwens dat ik die areamanager nog ken van naam,mijn ex heeft er gewerkt ooit, toen ze nog wel hun best deden, zei mij al voldoende,
hij is nog niks veranderd!

jij werkt er of hebt er gewerkt?

the boss

ps wellicht dat jij dan wel het e-mail adres weet?? 8)

the boss

heb een suggestie gestuurd, dat kon wel, ben benieuwd!!

jeroentje271

Ongelezen bericht door jeroentje271 »