LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KWIKFIT

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gast

KWIKFIT

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de volgenden klacht verstturd naar kwikfit.
----------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben maandag 1 juni jl met mijn auto naar kwikfit gegaan in Dordrecht, filiaal merwedestraat

Ik had nieuwe remblokken nodig en schijven. Door de medewerker van kwikfit werd verteld dat deze gebracht moesten worden en dat ik mijn auto weer om 13:30 weer kon halen.
Ik ging hiermee akkoord en ging nog wat anders doen. Op de genoemde tijd was ik er weer maar er was nog niets gebeurd. De medewerker vertelde de onderdelen nog niet te hebben.
Na een half uur wachten komt er een taxi met onderdelen. Tot mijn verbazing zaten de remblokken en schijven er niet bij.
De medewerker heeft maar weer eens gebeld er werd weer een taxi op pad gestuurd.

Al met al heeft dit totaal 3 ½ uur geduurd. Ik vind dit totaal niet kunnen van kwikfit.
Ook een kop koffie kon er niet af in dit filiaal. Helaas heb ik ook de volle mep vaan 211 euro moeten betalen (als ik ondernemer was had ik dat anders gedaan)

Ik hoop op een reactie van u met de uitleg van de manier van werken van kwik fit.
Jullie motto is “Wij streven naar 100% tevreden klanten” helaas ben ik dat totaal niet.

KwikFit

Re: KWIKFIT

Ongelezen bericht door KwikFit »

Geachte gast,

wij betreuren het zeer dat onze medewerkers niet in staat zijn geweest u naar volle tevredenheid van dienst te zijn.
Wij waren onthutst na het lezen van uw verhaal en ons medeleven gaat naar u uit.
Wij verzekeren u dat de betreffende medewerkers een ernstige reprimande zullen ontvangen. Het filiaal Merwedestraat is ook direct verwijderd van de nominatielijst voor onze Filiaal van het Jaar Award. Tevens beraden wij ons om ook de medewerkers van dit filiaal uit te sluiten van ons jaarlijkse bedrijfsuitstapje.

Om dergelijke excessen in de toekomst te voorkomen zal nog deze week een koffie automaat geplaatst worden zodat de klanten zelf een kopje koffie kunnen pakken wanneer het hun maar belieft.
Daarnaast willen wij u graag ter compensatie een pondspak Douwe Egberts aanbieden, alsmede onze welgemeende excuses.

Wij hopen u zich hierin kunt schikken en groeten u in nederige afwachting,

namens de voltallige directie:

Dhr. Kwik (algemeen directeur) en
Dhr. Fit (financieel directeur)

Gast

Als u zich verveelt, doet het dan niet hier !!!!!
Graag alleen serieuse reacties.

KwikFit

Beheheheh, wat dacht je van serieuse klachten?

Ik neem aan dat de monteur ook raar opkeek toen zijn bestelde spullen niet bij de eerste levering zaten. Als hij dan nog een taxi(!) op pad stuurt om uw spulletjes alsnog zo snel mogelijk te halen dan is dat prima opgelost!
Een foutje kan overal gebeuren, maar er zijn vast genoeg bedrijven die dan zeggen: kom morgen maar terug.

Je loopt dus alleen te OHen over het niet krijgen van een bak leut. Ga dan gewoon naar huis ofzo en laat je bellen als de auto klaar is. Je gaat toch geen 3,5 uur in zo'n mottige kwikfit rondhangen.

Met zo'n verwende attitude kun je beter gewoon naar een lekker dure officieel erkende dealer gaan. Krijg je vaak al koffie nog voor je binnen bent en als je wilt krijg je vervangend vervoer of wordt je even thuis gebracht.

Gast

Overgens staat in het regelement dat je je niet mag voor doen als iemand anders. U heeft dit wel gedaan. Zal vragen om het ook te verwijderen

*Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.

*Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de
algemeen geldende fatsoensregels.

*Reclame-uitingen bevatten.

*Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.

Gast

Anoniem lopen zeuren; da's lekker stoer :twisted:

Gast

Ik geef de gene die een klacht heeft over het bedrijf Kwik-fit heeft groot gelijk dat hij of zij daar over klaagt.
Het is in het verleden gebleken dat het genoemde bedrijf aardig wat steken laat vallen. Ik verwijs naar eerdere postings op dit forum.
Ik vind het van geen tact hebben om met onzin reacties deze klacht onderuit te halen. Het is ook ieder vrij om wel of niet anoniem hier te posten.

Gast

Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Men zet kwikfit te kijk op basis van 1 ervaring; is dat dan fair?

Gast

Hoeveel ervaringen moeten er dan zijn om aan de bel te trekken? Iedere negative ervaring is gewoon 1 te veel. Het is niet zo "ach zeur niet het is pas de eerste keer". Dit is dan te gek voor woorden.

Gast

Ik neem aan dat het bij jouw nooit tegenzit in je werk?
Dat je elk moment dat je bezig bent daadwerkelijk top kwaliteit levert?

Daarom zeg ik dat je niet op basis 1 ervaring Kwikfit publiekelijk te kijk moet zetten. Dat je er zelf daarom niet meer naar toegaat omdat deze ene ervaring al te veel voor je is alla maar kots het dan niet gelijk op het internet.

Gast

Ik heb de discussie een beetje gevolgd. Ook ik heb niet al te beste ervaringen met Kwik-fit. Er is al eerder in dit forum al uitvoerend aandacht aan besteed. Het is helaas een feit dat Kwik-fit nogal wat steken laat vallen en ik vind dan ook dat daar andere op gewezen mogen worden. Misschien iets voor een uitzending?
Ook het personeel heeft niet de kwaliteit om op een fatsoenlijke manier om te gaan met de klanten. Ik beschrijf het als lomp en niet professioneel.
Ik vraag me af of de gene die nu Kwik-fit verdedigd iets met deze zaak te maken heeft. Het heeft er alle schijn van op dit moment.
Ook wil ik wijze dat iedereen vrij is om dit forum zijn ervaringen uit te wisselen. Het is aan de lezers van dit forum om daar wel of niets mee te doen.

KwikFit

Voor de gemoedsrust: ik heb niks met kwikkie te maken en ben zelfs geen klant bij ze.
Mijnheer mag best hier z'n gal spuwen, maar hoeft niet te verwachten dat hij dan alleen over zijn bol word geaaid door ja-knikkers. Ik neem het dan ook niet zozeer op voor kwikfit, ik erger me gewoon aan mensen die moord en brand schreeuwen terwijl er niks aan de hand is.
Dit overkomt iedereen wel eens als klant, maar ook op je werk gebeurt het toch wel eens dat je iemand niet 100% van dienst kan zijn??

Nutteloze info dus. Moraal van zijn verhaal: bij 1 vestiging van kwikfit is het personeel niet bepaald klantvriendelijk. Zegt niks over andere vestigingen en lijkt ook niet echt structureel.
Heeft dus totaal geen waarde voor de bezoekers van dit forum, uitgezonderd zij die in de directe omgeving van dit filiaal wonen. Heeft ook geen waarde voor meneer zelf, hij heeft verder geen vragen of hulp nodig, hij is namelijk helemaal geen gedupeerde en de zaak is afgedaan.

Deze post heeft dus niks te maken met mekaar waarschuwen of hulp te zoeken, het is gewoon boze galspuwerij.
Dan wordt er wel een teruggespuwd.

Gast

Ook u heeft zeker het recht om hier tegen in te gaan. En of het alleen galspuwen is weet ik niet. Dan is iedereen die een klacht heeft waar ook over een galspuwer, beetje ver gezocht.

Alleen u heeft de fout ook gemaakt om eerst met een reactie te komen die voor u lollig bedoeld is maar wordt zeker door andere niet ervaren. Ook de naam Kwik-fit gebruikt u ten onrechte dat staat gewoon in reglement van dit forum dat het niet is toegestaan om als een ander voor te doen.

Maar ik heb uit verleden geleerd voor een deskundig en professionele afhandeling van je auto probleem moet je niet bij Kwik-fit zijn. Helaas is dit geen ervaring die los staat van 1 incident er zijn velen die deze mening delen en ook ervaren hebben.

KwikFit

Guilty as charged!

Maar sarcastisch is leuker :twisted:

En uitgeven voor een ander....kom op zeg lag er toch wel duidelijk op. Bovendien is dit allemaal anoniem, inloggen als gast/gast :? vrijwel niemand gebruikt toch z'n eigen naam? :?

anyway mij zie je hier niet meer, morgen gaat het gips van m'n been en hoef ik me niet meer zo te vervelen. :D :) :lol: :D

Gast

Glkkg, iig weer een sarcastische kloothommel van t net af :P feit kwik-fit is gewoon slecht, werk zelf al jaren in een auto bedrijf en heb veel ervaring met door kwikfit geleverd werk, en ben zelf ook 1 keer klant geweest bij kwikfit, nou ik ben ook niet geheel tevreden over de service en de klantvriendelkijkheid!

Gast

Sinds dat Kwik Fit bij mij onderdelen heeft vernield en het Hoofdkantoor de zaak destijds niet naar behoren heeft opgelost, zet ik er geen stap meer.
Dan maar wat meer betalen bij de dealer, maar uiteindelijk ben je wel beter af.

Groeten Mart

fam de jong

Ongelezen bericht door fam de jong »

Na al deze berichten te hebben gelezen en de discussie van dhr die het opnam voor KWIKFIT hier ons verhaal....
Schandalig.....en een goede leer voor iedereen die er VOORAL NIET HEEN MOET GAAN!!
Dit stukje heb ik zojuist ook op kassa-online geplaatst dus WEES GEWAARSCHUWD voor KWIKFIT

Wie heeft er nog meer problemen met reparaties bij Kwikfit 01-12-04

Een aantal maanden geleden een grote reparatie uit laten voeren bij Kwikfit .Met remmen een groot probleem dus het werden nieuwe remschijven ,blokken , nieuwe banden een reparatie van 1100 euro totaal.Na twee weken weer een trekkend stuur , terug gegaan en er werd een remklauw losgmaakt.Na een paar weken probleem terug? Nieuwe schijven en blokken erop...probleem verholpen?? nee hoor Na weer een paar weken weer schijven krom.Andere garage vertelde me dat remklauwen ook gangbaar gemaakt moeten worden!Kwikfit had dit niet gedaan! Na enkele weken weer hetzelfde probleem...boos geworden en gevraagd om nieuwe remschijven en remblokken.Andere garage second opinium en deze zou schijven erop zetten! Toen kwam de ellende boven kwikfit had moeren van schijf totaal verrotgedraaid...remklauwen zaten helemaal vast evenals de cups....Heb drie emails gestuurd er werd pas na 2 weken gereageerd.

Kortom kwikfit heeft fouten gemaakt en verschuilt zich nu achter de kleine lettertjes Pas dus op!! De schade aan mijn auto was dusdanig dat de garage die het probleem werkelijk heeft verholpen 5 uur langer bezig is geweest..Een tegemoed koming in de kosten daar doet kwikfit niet aan mee...dan hadden we ze maar moeten bellen...(sorry hoor na 4 keer het probleem niet zien dan ben je toch het vertrouwen kwijt??) zijn er meer mensen met rot ervaringen????

k.duck

Ongelezen bericht door k.duck »

Geplaatst op 11 Dec 2004 15:39 door k.duck

--------------------------------------------------------------------------------

ik ging naar kwik fit schiedam nieuw maternessestraat

ik zeg er zit een gaatje in mijn uitlaat

zet hem maar op de brug
o zegt hij demper + lange pijp + korte pijp zijn lek en dat kost €224
z"n maat hanteert de banden profiel diepte meter, 2mm meneer daar moeten nieuwe op

ik naar de sprint rotterdam
ja de midden pijp is lek €95 meneer
de banden 3,5 mm die kunnen nog een poos

Naar boven

Gast

Zelfde ervaring met de banden maar dan in Wageningen.
Ging voor het repareren van een band en ze probeerden me een leuk setje banden aan te smeren onder het motto: zit maar 2,5 mm profiel op je huidige banden; leasemaaatschappijen vervangen altijd bij die profieldiepte.
Nu heb ik geen leasebak en aangezien de wettelijke minimale diepte 1,6mm is bepaal ik zelf nog wel wanneer ik die banden vervang. Ben er nooit meer terug geweest; hou niet van dat soort kletspraatjes :shock:

Gast

het is dus geen kletspraatje.

De wettelijke profieldiepte is 1,6 mm maar het advies is vervangen bij 2,5 mm.

Dit advies is je blijkbaar ook gegeven door kwikfit en is dus correct.

Gesloten